Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Χάσαμε τη libido. ΣΤΟΠ.

Παρασκευή βράδυ. Χτυπά το κινητό. Είναι ο άντρας που μαζί του έκανες το καλύτερο σεξ της δεκαετίας του 90. Σου κόβονται τα γόνατα. Σου λέει «Άκου», με την πιο καυλο-φωνή όλων των εποχών. Λες «Ακούω». Σου λέει «Αύριο θα κατέβεις κάτω» (απ΄τ΄αυλάκι). Λες «Εεεε, αυτό δε γίνεται». Σου κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα.

Αγαπητέ εκπληκτικέ εραστή από τη δεκαετία του 90, αν δεν μου είχες κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα, θα είχες ακούσει κάτι από τα παρακάτω (και θά ’ταν όλα αλήθειες):

- Αλλά θα χαρώ ιδιαιτέρως να το προγραμματίσουμε για το επόμενο ΣΚ (automated PR reply)

- Έχω περάσει την Εβδομάδα των Παθών (απογοητεύσεις προσωπικές – επαγγελματικές μιας ολόκληρης χρονιάς μαζεμένες σε 7 μέρες, σε συνδυασμό με λιγότερο από 30 ώρες ύπνο) και το μόνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι πώς θα μαζέψω τα κομμάτια μου

- Αύριο είναι η τελευταία ευκαιρία να διαλέξω φόρεμα για το γάμο του αντιπροέδρου (που btw είναι την Κυριακή και δεν υπάρχει περίπτωση να λείπω) και να κάνω νύχια / μαλλιά

- Η σκέψη ότι θα πρέπει να κατέβω μέχρι τα ΚΤΕΛ του Κηφισού (ναι, ακόμη να πάρω δίπλωμα), καθώς και του δίωρου μποτιλιαρίσματος στην Εθνική, Κυριακή βράδυ, ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ

Στα 20 φεύγα μου, τώρα θα ήμουν ήδη στα ΚΤΕΛ Κηφισού, παρακαλώντας να ταξιδέψω έστω και όρθια προς τον εκπληκτικό εραστή. Θα κουβαλούσα μαζί μου ένα backpack με αποσμητικό, άρωμα, οδοντόβουρτσα, mascara, 1 ξεκωλέ φόρεμα, 1 ξεκωλέ string, 1 ζευγάρι ψηλά παπούτσια κι ένα πεντοχίλιαρο.

Στα 30 φεύγα μου, κάθομαι στον καναπέ, καπνίζω και κάνω τους υπολογισμούς. Καταλήγω ότι θα χρειαζόμουν μία καθωσπρέπει αποσκευή, με:
- 4 σετ εσώρουχα (2 classy, 2 ξεκωλέ με ζαρτιέρες)
- 2 καλσόν με σχέδια, 1 απλό, 1 ζευγάρι κάλτσες με σιλικόνη, 1 ζευγάρι κάλτσες για ζαρτιέρες
- Sexy ένδυμα ύπνου, sexy set για κυριακάτικο cocooning
- 1 ζευγάρι μπότες, 1 ζευγάρι ψηλά παπούτσια
- 1 πανωφόρι με μανίκια ¾ για το πρωί, 1 παλτό βραδινό
- Ρούχα για Σάββατο πρωί έως μεσημέρι, ρούχα για Σάββατο μεσημέρι έως απόγευμα, ρούχα για Σάββατο βράδυ (σε εκδοχή clubbing ΚΑΙ σε εκδοχή ρομαντικό δείπνο), ρούχα για Κυριακή πρωί έως μεσημέρι
- Νεσεσέρ με κρέμα ημέρας/νυκτός/ματιών/αντιηλιακή, serum ενυδάτωσης, προϊόν ντεμακιγιάζ, make up, ρουζ, concealer, παλέτα κραγιόν, παλέτα σκιών, mascara, πούδρα, 2 lipgloss, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, στοματικό διάλυμα, οδοντόνημα, πιστολάκι μαλλιών, σαμπουάν, λακ, τσιμπιδάκι φρυδιών, κρέμα σώματος, λάδι σώματος, αποσμητικό, άρωμα, προφυλακτικά (12άδα)

Επίσης, 300 ευρώ plus 1 πιστωτική (για το Plan B, όπου στραβώνει η φάση και χρειάζεται να διανυκτερεύσω σε επαρχιακό ξενοδοχείο).

Είναι προφανές. Στα 30 φεύγα μου η προοπτική ενός ΣΚ γεμάτου super sex δεν αντιμετωπίζεται με ενθουσιασμό, αλλά ως ένα ακόμη project. Και καθώς η υλοποίηση του project απαιτεί δέσμευση πόρων, σωματική –πιθανώς και ψυχική- καταπόνηση (βλ. 4 και Plan B) και η απόδοση δεν είναι εξασφαλισμένη, το μυαλό μου, που είναι αυτόν τον καιρό προγραμματισμένο σε safe mode, κάνει αστραπιαία τους υπολογισμούς και δίνει αυτόματα τη σωστή απάντηση. «Αυτό δε γίνεται».

Αγαπητέ εκπληκτικέ εραστή από τη δεκαετία του 90, μακάρι να μπορούσα να σας εξηγήσω όλα τα παραπάνω. Στον κόσμο μου δεν υπάρχει τελευταία χώρος για αβέβαιες προοπτικές, μόνο για εξασφαλισμένες αποδόσεις. Παρακαλώ μην παίρνετε την άρνησή μου προσωπικά και αν ποτέ αποφασίσετε να ανηφορίσετε προς τα μέρη μας, θα χαρώ ιδιαιτέρως να σας φιλοξενήσω στον άνετο χώρο μου, με εχεμύθεια. Α, θα σας φέρω και πρωινό στο κρεβάτι (με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχω κανένα πολύ πρωινό meeting, να ξηγιόμαστε).

Ετικέτες

23 Comments:

Blogger Adomiel said...

Lost μου ένα θα σου πω... ξύπνησα προ τετάρτου, μεσα στην μπίχλα, έπινα ήσυχα ήσυχα τον καφέ μου και μόλις μου έφτιαξες το πρωινό μου... απίστευτα γέλια... δε γελάω με τον πόνο σου αλλά με τα χάλια μας... μέσα στο μυαλό σου είσαι; όλα αυτά τα σκέφτομαι τελευταία όχι μόνο για ένα σ/κ αλλά και για μια απλή νυχτερινή έξοδο... πιστεύω πλέον ακράδαντα, μετά κι απ' αυτά που διάβασα, ότι το όλο πρόβλημα περικλείεται μέσα στις λέξεις "safe mode"... όταν το mode μου ήταν διαφορετικό, πριν λίγους μόλις μήνες, την έκανα εντελώς ξαφνικά, για ένα ολόκληρο σ/κ στην Ευρώπη, μ' ένα μικρό σακ βουαγιάζ... και παίρνοντας μαζί μου μόνο από μια αλλαξιά, άρωμα, μάσκαρα και κραγιόν... :-) α και την πιστωτική βεβαίως βεβαίως...!

Και τώρα; κάθομαι και το ψειρίζω αν θα βγω ή δε θα βγω απόψε το βράδυ... και μόνο η ετοιμασία μου φαντάζει ως ένας μικρός γολγοθάς...! με έβαλες στην πρίζα όμως.. και θα βγω... για το γμτ..!

Καλημέρα και κυρίως καλό μας βράδυ...! ;-)

11/25/2006 12:44 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

ααααα!
είσαι πολύ καλή!!!!
ααα!
από τα ίδια περνάς!
(δημιουργικό;;;)
Αχ...
γέλασα, ταυτίστηκα!
Ευχαριστώ!

11/25/2006 2:37 μ.μ.  
Blogger gademissa said...

Μα τι ωραία που τα είπες !!!! Συμφωνώ και επαυξάααανω

:-)))

11/25/2006 4:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπέροχος εραστής που κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα.... Μάάάλιστα...

Και δε μου λες... Για 2 μέρες μ' αυτόν τον 'υπέροχο' εραστή, θα έπαιρνες 4 σετ εσώρουχα, 2 lipgloss και έξτρα sexy σετ για κυριακάτικο cocooning;;;

Ε, όχι αγάπη μου!!! Με συγχωρείς δλδ!!!

11/25/2006 5:04 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

πέρασα να σ ευχαριστήσω και βρέθηκα σ ένα όμορφο μπλογκ...
πολύ μ άρεσαν αυτά που γράφεις...θα συνεχίσω το διάβασμα..
διπλό καλό η επίσκεψή σου
:)

11/25/2006 5:45 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ αν σ΄έψησα να βγεις, άξιος ο μισθός μου!!!
@ allmylife: lol (PR client service, σφαγή τα Ermis)
@ gademissa: νάααααασαι καλά
@ serenity: α.οι καλοί εραστές δεν έχουν απαραίτητα και καλούς τρόπους (αν και για να είμαι δίκαιη, ο συγκεκριμένος είναι ο μοναδικός άντρας που μου έχει φέρει πρωινό στο κρεβάτι, με τριαντάφυλλο φρεσκοκομένο από τον κήπο του που είχε πάνω δροσοσταλίδες!!!! β)είμαι πολύ κακή στο packing, πού να δεις στις καλοκαιρινές διακοπές...
@ alkyoni: εγώ σ΄ευχαριστώ και συγγνώμη που ήμουν τόσο κυνική
@ deadend mind: η απάντηση είναι "μπαααα". έντοπίζω το πρόβλημά μου στο ότι αφενός είμαι ποοοολύ κουρασμένη και αφετέρου σπανίως επιλέγω κάτι που δεν έχει εξασφαλισμένη απόδοση, έχω πάψει να τζογάρω. Τα γηρατειά, τι να πεις...

11/25/2006 7:06 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ deadend mind: να σκύψω, ΟΚ, κι αν με πιάσει κανένα λουμπαγκο???

11/25/2006 7:31 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Βρε Lost φτιάξε το ρολόι σου... θα νομίζει ο κόσμος ότι ειμαι ζόμπι και ξυπνάω σαββατιάτικα από τις 8... τέσσερις ώρες πίσω πας...! :-p

Όσο για το μισθό σου πανάξιος είναι και ναι θα βγω... μόνο που άρχισα τις εκπτώσεις... η ώρα ειναι 8 και ακόμα να ετοιμαστώ... σκέφτομαι το από το beaute θα αφήσω απέξω... αλλά έτσι δεν κάνουμε δουλειά γμτ... :-)

11/25/2006 8:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Απορία: τι το θες το αντηλιακό μέσα στο βαρύ χειμώνα?

11/26/2006 11:34 π.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Πολυ μου αρεσε πως του την εκατσες του εκπληκτικου εραστη-μαλλον δεν εχει συνηθησει το no for an answer...Τον φανταζομαι μετα να πηγαινει στον καθρεφτη και να αναρωτιεται με δακρυα στα ματια:τι εγινε γαμωτο;ΤΙ ΕΓΙΝΕ;γερναω;δε με θελουν πια;μπουχουουουου
:-)))

11/26/2006 12:03 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ adomiel: είμαι τόσο άσχετη που δεν το είχα προσέξει (το ρολόι). Τελικά βγήκες ή το ψείρισες???
@ kagelo: οι ακτίνες UVA & UVB παραμονεύουν!!! δεν είμαι να γερνάω πριν της ώρας μου
@ aurelia: πολύ αμφιβάλλω ότι τον έπιασαν τα υπαρξιακά του. το να μου κλείσει το τηλέφωνο στη μάπα ήταν ένα από αυτά τα παιχνίδια που όλοι παίζουμε κάποια στιγμή για να "φωνάξουμε" το μηνυμά μας, ενώ μια χαρά θα μπορούσαμε να το ψιθυρίσουμε και να γίνει κατανοητό ;-)

11/26/2006 3:57 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Γυναικείες κυνικές αυτοεξομολογήσεις και αυτοενδοσκοπήσεις.

Θεέ μου, ευχαριστώ που δε έκανες γυναίκα...

(με το συμπάθειο, δεν το εννοώ έτσι όπως ακούγεται...)

11/27/2006 4:06 π.μ.  
Blogger Adomiel said...

Lost βγήκα, βγήκα... μετά το ψείριζα για το αν θα γυρίσω...! :-)

Καλημέρα...

11/27/2006 9:04 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ρε φιλενάδα, έπρεπε να πάρεις μόνο τα:
1 ζευγάρι μπότες, στοματικό διάλυμα και τα προφυλακτικά (douzin)...
πιστεύω ότι θα τα εκτιμούσε...
με εκτίμηση
beer ring

11/27/2006 2:40 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ deadend mind: lol
@ jason: κυνικές? ΚΥΝΙΚΕΣ?????
@ adomiel: εύγε!!!!
@ μετάνοια (από Τ9 να υποθέσω???) κι εγώ θα το εκτιμούσα αν δεν μου είχε κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα :(

11/27/2006 3:26 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και μόνο το «...έχω περάσει την Εβδομάδα των Παθών (απογοητεύσεις προσωπικές – επαγγελματικές μιας ολόκληρης χρονιάς μαζεμένες σε 7 μέρες, σε συνδυασμό με λιγότερο από 30 ώρες ύπνο...» φτάνει για να μην μπορείς να σκεφτείς το sex ακόμα και αν σου πετάξουν τον Holmes (ζωντανό) στο κρεβάτι. ΑΡΑ, δεν έχει τίποτα το Libido σου απλώς χρειάζεστε ξεκούραση

11/27/2006 4:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Aπο την δεκαετια του 90 ξερεις ποσα μπορει να εχουν αλλαξει??
ΥΓ
Μη μου πεις οτι ειναι σαν το ποδηλατο και δεν ξεχνιεται.....

11/27/2006 5:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βιαστικη οπως παντα ξεχασα να γραψω πως η λιμπιτο σου δεν εχει τιποτα, απλα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος!!

11/27/2006 5:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τρελό σουξέ η libido!!!
Άκου να δεις κοριτσάκι, όλα είναι στο κεφάλι μας και ξέρω πως το ξέρεις. Τη γνώμη μου στην είπα το ίδιο βράδυ... Άσε τον καθένα να ψάχνεται κι εσύ ετοιμάσου για το Xmas πάρτυ!
Ε! όχι να οργανώνουμε επιτυχίες για τους άλλους και να μην φροντίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους...

11/28/2006 5:46 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@tria: Holmes? Place Holmes?
@annamaria:Δίκιο έχεις (και στα 2)
@happy friend: ναι ναι, γιούπιιιι

11/28/2006 9:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τσ τσ τσ!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Holmes_(actor)

;?

11/28/2006 10:42 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Δε με ξέρεις καθόλου για να διευκρινίζεις...(ο Τάσσος Holmes πού είναι, ε?)

11/28/2006 10:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

που είναι ο Τάσσος; οεο!
Απορία, Τάσσος με 2 σίγμα ή 1; Tria?

11/30/2006 2:06 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker