Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

O Vrypan, τα linkblogs και οι γυάλινες εργατικές

This post is all about Vrypan (ή περίπου). Τον ευχαριστώ θερμά που μου έκανε ολόκληρο βλογοσέμιναρ και τώρα ξέρω τι πα να πει linkblog και πως το να βάλεις το link του Monitor στη σελίδα σου δεν χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού (φτάνει ένα copy paste, τ΄ορκίζομαι, το έκανα σχεδόν μόνη μου).

Επίσης, θέλω να πω ότι αγχώθηκα λίγο που κάποιος στο κτίριο (εκτός από την happy friend) θα μπορεί πλέον να ξέρει πότε περνάω τη νιοστή υπαρξιακή κρίση της χρονιάς, πότε μου γαμιέται με έναν παλιό γκόμενο και ότι κάνω αχαρακτήριστα πράγματα, όπως το να παρατώ το έρμο e-date μου στα κρύα του λουτρού. Το άγχος μου δεν κράτησε για πολύ, γιατί είναι μάλλον απίθανο ο Vrypan να διαβάζει το blog μου, είναι σοβαρός blogger, μέχρι κι ο Γιωργάκης Παπανδρέου τον διαβάζει, φιλώ σταυρό κι ασχολείται μόνο με την τεχνολογία (αν βέβαια αύριο το πρωί περάσω από το άτυπο καπνιστήριο του κτιρίου κι ακούσω κάποιον από την παρέα του Vrypan να φωνάζει "Σκύλα", μπορεί να μην απαντήσω αλλά θα αγχωθώ ξανά).

Τον Vrypan τον ξέρω. Τον βλέπω εδώ και 3 χρόνια σχεδόν κάθε πρωί στην είσοδο του κτιρίου που δουλεύουμε κι οι δύο. Εκείνος καπνίζει (η εταιρεία του εξορίζει τους καπνιστές στην είσοδο, όπου δεν θα ενοχλούν τους μη-καπνιστές) κι εγώ πηγαίνω στο γραφείο μου, συνήθως αργοπορημένη. Το κτίριο είναι μια από αυτές τις εργατικές πολυκατοικίες της πόλης. Το λέω εργατική πολυκατοικία γιατί αφενός εργαζόμαστε μέσα σ΄αυτό και αφετέρου εδώ ζούμε. Το καθημερινό 10ωρο είναι δεδομένο. Χτυπάμε και 12ωρα και παραπάνω αν χρειαστεί. Και σαββατοκύριακα. Ο καθένας μπορεί να το διαπιστώσει αυτό περνώντας απέξω any given time. Τα γραφεία μας είναι φωτισμένα μέχρι αργά, το πόσο αργά εξαρτάται από τα τρέχοντα project. Το θέμα μου όμως δεν είναι το ωράριο ούτε το νέο προλεταριάτο των διαφημιστικών, που λέει κι ο suigenerisav.

Το θέμα μου είναι ότι τρία χρόνια συγκατοικώ με τον Vrypan σε μια γυάλινη εργατική πολυκατοικία και δεν είχαμε πει μια καλημέρα, μέχρι προχτές. Ξέρω τη φάτσα του, ξέρει τη φάτσα μου και μέχρι εκεί, αν δεν έπεφτα πάνω στο post του για τα linkblogs μάλλον θα περνούσαν άλλα τρία χρόνια που θα ερχόμασταν μούρη με μούρη χωρίς να πούμε ποτέ μια καλημέρα. Βλεπετε, στις εργατικές πολυκατοικίες δεν τελειώνει ποτέ η ζάχαρη ή ο καφές για να ζητήσεις απ΄το διπλανό.

Σκέφτηκα λοιπόν να ξεπεράσω τη φυσική μου απέχθεια για τα Χριστούγεννα και με την ευκαιρία των Χριστουγέννων που έρχονται να οργανώσω (δηλαδή η happy friend που της αρέσουν τα events) ένα to know us better Xmas party για τους συγκατοίκους:
- με μουσικές (όχι Χριστουγεννιάτικες ελπίζω, είπαμε να ξεπεράσω την απέχθεια αλλά κάποια πράγματα έχουν και τα όριά τους),
- με ποτά (εδώ θα είμαι παραδοσιακή, με eggnog που γίνεσαι ντίρλα στο μισό ποτήρι) και
- με ποτά (πάλι, κάπως πρέπει να ξεχάσουμε ότι το χρόνο που πέρασε πιο συχνά βλέπαμε το σπίτι μας μέσα από το δορυφόρο του google (ή του yahoo? Vrypan, βοήθεια), παρά από κοντά.

Επίσης, μπορούμε να κάνουμε το party στα γραφεία μας, που είναι φιλικά για τους καπνιστές (όπως εύκολα κανείς καταλαβαίνει από τη χαρακτηριστική οσμή που καμιά φορά με μπερδεύει και νομίζω ότι μπαίνω στο εργοστάσιο του Κεράνη).

Ωραία όλα αυτά, αλλά τι κάνουμε αν σκάσει κανένα επείγον project προπαραμονή Χριστουγέννων???

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Θα ήθελα ένα ιδιαίτερο μαθηματάκι περί links παρακαλώ. Ν'απευθυνθώ σ'εσένα ή να κάνω την ανάγκη φιλοτιμία και να την πω τη ρημάδα την καλημέρα;

11/20/2006 12:51 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ happy friend: θα στο κάνω το ιδιαίτερο, αλλά τι εσωστρέφεια σ΄έχει πιάσει πια, μια καλημέρα είν΄αυτή, πες την και δεν θα πέσει κάτω
@ deadend: θεία Κλάρα με πράσινα DOCs???? lol την καλή τύχη θα την χρειαστεί η happyland που θα το οργανώσει, είπαμε, ε happyland????

11/20/2006 3:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

νομίζω ότι αρχίζουμε να πετάμε από πάνω μας το πάπλωμα :))

11/20/2006 3:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

@ Lost: Όταν κανονίσατε το μαθηματάκι βάλτε μια φωνή. Μην τα λες 2 φορές.

@ Happyland: Από Παρασκευή αρχίζουμε την οργάνωση για το παρτάκι. Έχω μπανίσει ενδιαφέροντα "πράγματα" στο κτίριο!

11/20/2006 10:27 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

"Μετανάστες" θα καλέσετε στο πάρτυ; κι εγώ "ζω" σε γυάλινη εργατική πολυκατοικία αλλά το πολύ πολύ να κόψουν καμία πίτα και φέτος... (σ.σ. από το κόψιμο της οποίας παραδοσιακά απουσιάζω πάντα ή τουλάχιστον βάζω τα δυνατά μου...) :-)

11/21/2006 1:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ok
πες μου οτι το γυαλινο κτίριο ειναι στο τρίγωνο βωβού- κηφισίας - παραδεισος αμαρουσίου να πεθάνουμε στα γελια.
πες

11/21/2006 10:41 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ anonymous: μη μου λες τέτοια, δεν το έχω σε τίποτα να κουκουλωθώ ξανά
@ tsoula: εντάξει, το πιάσαμε, δεν έχεις μόνο το όνομα έχεις και τη χάρη ;-)))
@ adomiel: the more the merrier
@ margarita: Λέω (μα όλοι οι καλοί στο αμαρτωλό τρίγωνο???). Γέλα τώρα

11/21/2006 2:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

σου στειλα mail
ακόμα γελάω
λολ

11/21/2006 4:21 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11/21/2006 8:01 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Κορίτσια εγώ δε δουλεύω στο τρίγωνο αλλά μένω καμια 500αριά μέτρα παραπάνω... πιάνεται; :-)

11/21/2006 9:24 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

deadend σε τσάκωσα!!! αααα ώστε φοβάσαι, τι φοβάσαι βρε, αφού είμαι καλός άνθρωπος (άσε που εγώ πάω για ψώνια σαν τον άστεγο)

αγαπητή λοστ προτείνω να κάνετε μεγαλύτερο πάρτι, να στενάξουν τα πατώματα (από το χορό εννοώ)

11/22/2006 11:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

@tsoula: οργάνωση πάρτυ από Δευτέρα!
@lost: όταν με χώνεις είναι καλά ε; Μωρέ θα το κ΄σνω εγώ το πάρτι στο γυάλινο κτίριο ο κόσμος να έρθει τούμπα!!!

11/23/2006 5:41 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ adomiel: να έρθεις, αλλά να ξέρεις ότι θα φτιάξεις το eggnog

@ gelial: επειδή εκτός από άγχος αποχωρισμού έχω κι αγοραφοβία, λέω να αρχίσουμε με ένα μικρό (η παρένθεση φαντάζομαι γράφτηκε με το φόβο της tsoulas?)

@ happyfriend: μετά τα προχθεσινά, πλερώνω όσο όσο...

11/24/2006 3:01 π.μ.  
Blogger Jason said...

Χαχαχα είσαι αρκετά lost, όντως!

:-)

11/24/2006 11:32 μ.μ.  
Blogger Lost said...

jason, δεν ξέρω τι πρέπει να απαντήσω. ευχαριστώ? στα μούτρα σου; με κολακεύετε?

11/25/2006 2:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Idle Downloads With NZB Downloads You Can Easily Search Movies, Console Games, MP3 Singles, Software and Download Them at Blazing Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]

2/05/2010 1:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker