Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2006

"Αυτός που Παραλίγο να Παντρευτώ"

"Αυτός που Παραλίγο να Παντρευτώ" (ΑΠΑΠΑ) βαφτίστηκε Μάνος. Τα τελευταία 7 χρόνια, δηλαδή από τότε που παραλίγο να τον παντρευτώ, τις περισσότερες φορές που αναφέρομαι σ΄αυτόν δεν το κάνω απλώς με το όνομά του, αλλά ως "ο Μάνος, ΑΠΑΠΑ" ή και σκέτο "ΑΠΑΠΑ", κι έτσι καταλαβαίνουν όλοι για ποιον μιλώ.

Από τότε που άφησα τον ΑΠΑΠΑ, λίγο (πολύ λίγο, ντρέπομαι να πω πόσο πολύ λίγο) πριν το γάμο μας, νιώθω το κάρμα μου ή όπως λέγεται αυτό το πράγμα τεσπά που κρατά το μπακαλόχαρτο του τι δίνεις - τι παίρνεις σ΄αυτή τη ζωή, τουλάχιστον 100 κιλά πιο βαρύ. Ζω μονίμως με το φόβο ότι θα επανέλθω στην επόμενη ζωή μου ως σιχαμερό σκουλήκι. Αυτό ίσως εξηγεί και την προσέγγιση "Χτύπα κι άλλο" που εφαρμόζω σε κάθε σχέση μου μετά τον ΑΠΑΠΑ. Επίσης, μετά τα δύο πρώτα χρόνια απόστασης, του τηλεφωνώ περίπου 2 φορές το χρόνο, σε ανύποπτες στιγμές, για να του πω πόσο αδικαιολόγητη/ελεεινή/ποταπή εγωιστική γουρούνα κ.λπ. ήμουν τότε που φέρθηκα με αυτόν τον τρόπο και πόσο γλυκά τον σκέφτομαι. Ξέρω βεβαίως ότι αυτό δεν κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ καλό στο ήδη βεβαρυμένο μου κάρμα (αντιθέτως, αφού είναι μια ακόμη εγωιστική γουρουνιά), εκείνος σιχτιρίζει που με ακούει και μου το κλείνει ευγενικά και οι φίλοι μου με μουτζώνουν.

Πού τον θυμήθηκα τώρα τον Μάνο? Εμ, δεν τον θυμήθηκα εγώ, αυτός με θυμήθηκε. Μετά από σχεδόν 7 χρόνια που έχουμε να βρεθούμε (και η τελευταία φορά δεν ήταν καθόλου ευχάριστη, ενθυμούμαι) μου έστειλε email (με θέμα: ΕΓΩ) ρωτώντας τα εξής: "Πού είσαι, πώς είσαι, πώς περνάς (γκομενικό, το τελευταίο)". Εντάξει, το ήξερα ότι όλοι οι πλανήτες έχουν μπει στο Σκορπιό και κάνουν πάρτυ πάνω από το κεφάλι μου, αλλά αυτό΄το μήνυμα με κάνει να πιστεύω ότι α)έχουν βγει κάτι μπάφοι 2 μέτρα και κάνουνε γύρες εκεί πάνω, β)η Αφροδίτη παρτουζώνει Δία και Κρόνο, ενώ ο Άρης περιμένει τη σειρά του μπαλαμουτιάζοντας τον Ουρανό.

Απάντησα έξυπνα, σκερτσόζικα, κομψά. Το ρεζουμέ του μηνύματος ήταν (θέλω να πιστεύω) "Θα χαρώ πολύ να σε δω". Και αναμένω. Εξ ου και η γλυκιά αναστάτωση και οι ποιητικές σκέψεις περί προσμονής, αναμονής, αποχωρισμών (που όμως λίγη σχέση έχουν με την καθόλα γήινη διάθεση που στην Καστοριά πολύ γλαφυρά ονομάζουν: "Μου γαμιέται").

Ετικέτες

21 Comments:

Blogger Aurelia Aurita said...

Ωχχχχ...
Και επαναλαμβανω:Ωχχχχ...
Ψυχραιμια ευχομαι,και ειθε να εχει αισια εκβαση η συναντηση!(το "αισια"παρακαλω να ερμηνευτει απολυτως υποκειμενικα)
Σφυρα αν χρειαστεις να στειλω θετικη ενεργεια-δεν κανω πλακα,εχω το κληρονομικο χαρισμα!:-))

10/30/2006 8:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ξαναζεσταμένη σούπα; Όχι αγάπη μου.
Αν σου ξαναστείλει μήνυμα, να του απαντήσεις πως δεν μπορείς να του μιλήσεις γιατί είσαι σε πρόβα. Πρόβα για τα καλύτερα που σε περιμένουν εκεί έξω!

P.S. Και μην ξαναδιαβάσω sms 'μόνη μου γμτ'.

10/30/2006 9:11 μ.μ.  
Blogger Serenity said...

Αυτό που λες με τους πλανήτες πρέπει όντως να συμβαίνει, γιατί - οποία σύμπτωσις - και μένα τώρα τελευταία μ'έχει θυμηθεί ένας τύπος απ' τα παλιά...

Με τις υγείες μας...

10/30/2006 9:21 μ.μ.  
Blogger Lost said...

aurelia: από ψυχραιμία άλλο τίποτα. Πάντως αν έχεις κληρονομικό χάρισμα, δε μελετάς το ετήσιο budget μου, να πάρω κανένα bonus? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
happyland: αυτά τα κάνουν κάτι βρωμο-Τοξότες, ρε.
serenity: aurelia, χρυσή μου, στείλε κι από δω λίγη ενέργεια

10/31/2006 12:25 π.μ.  
Blogger Serenity said...

Yes, please :-ppp

10/31/2006 7:31 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

10/31/2006 11:05 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

ΑΝ και η υπηρεσια δεν λειτουργει με παραγγελιες,δι εσε θα γινει μια μικρη εξαιρεση,διοτι φαινεσαι βασανισμενο παιδι...Το μπονους εντος του εξαμηνου :-)))

10/31/2006 11:46 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Ευχαριστώ θερμά, διαχειρίστρια των συμπαντικών δυνάμεων!!!

11/01/2006 10:56 π.μ.  
Blogger suigenerisav said...

"Τι ψυχή θα παραδώσεις" ..
[το 'μωρή', το κόβω-ένεκα η αστική μου ανατροφη ;-)]

11/01/2006 6:58 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ sui: ΕΣΥ μου είπες να αφήσω την ταβανοθεραπεία, ΄ντάξει???? (αν αναφέρεσαι στα παλιά, τι να κάμω??? ήμουν νέα, δεν είχε πήξει το μυαλό μου blah blah blah)

11/01/2006 10:51 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γιατί ρε γαμώτο; Τόσα χρόνια σάς "σπουδάζω" εσάς τις γυναίκες και ακόμη δεν έχω μάθει ούτε την αλφαβήτα!
Δεν μπορώ να σας καταλάβω... πάει τέλειωσε!

11/01/2006 11:21 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Γιατί ΤΙ?

11/01/2006 11:24 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

Α, εσυ είσαι καλή...
Εμ Ρόμπινς και να μην μου άρεσες...
Ο απαπα λοιπόν ευθύνεται για το refresh...Μάλιστα!!!
Φιλιά

11/01/2006 11:45 μ.μ.  
Blogger suigenerisav said...

Put the blame on me babe .. ;-)

11/01/2006 11:52 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ allmylife: αν δεις και τα προηγούμενα, θα καταλάβεις πως όχι, δεν ευθύνεται αυτός. Πάντως ευχαριστώ ;-)

11/01/2006 11:53 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ sui: lol (εσύ δεν έπρεπε να διαβάζεις?)

11/02/2006 12:02 π.μ.  
Blogger suigenerisav said...

Όλα τα μαθαίνεις πια.. :)
Δίνω Πανελλαδικές φέτος, και καταλαβαίνεις..

Έπρεπε-και την παλεύω.
(:
Καταπως έλεγε κι ο πατερας μου:
"Αυτό το παιδί! Να διαβάσει ΕΝΑ βιβλίο-καημό το 'χω. Τα σταματάει όλα για να πα να παιξει μπιλιάρδο, φλιπεράκι και μπάλα! Τίποτα, τίποτα-ΤΙι θα κάνει στη ζωή του ??"
Δίκιο είχε ο γέρος..

11/02/2006 12:57 π.μ.  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Πλάκα με κάνει?
οκ, τότε δεν έφταιγε ο έρμος (που να ξέρει εξάλλου τι τον περιμένει).

Τώρα τι θέλει πάλι και τα σκαλίζει???
Μάλλον είναι από αυτούς τους τύπους που τους τρώγεται πολύ η χυλόπιτα.

11/02/2006 11:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"εκείνος σιχτιρίζει που με ακούει και μου το κλείνει ευγενικά και οι φίλοι μου με μουτζώνουν."

Tα εγραψες ολα μα ΟΛΑ εδω!!
Κανονισε γιατι μετα θα σου γκρινιαζουν και οι blog...φιλοι σου, δηλαδη εμεις!!!

11/03/2006 6:21 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ tsoula: ένας φίλος που έχει μαμά φιλόλογο μου είπε ότι είναι ένα πράμα σαν την αττική σύνταξη. Είδες η Καστοριά?
@ annamaria: όχι γκρίνια, όχι κι εδώ (αν βεβαίως θέλετε να συνεχίσω να τα γράφω ΟΛΑ) :-)

11/04/2006 3:36 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

ο ανάδρομος Ερμής φταίει, γιαυτό να προσέχεις τα ξαναζεσταμένα και άκρως χαλασμένα προ-προ-προ-προ-προ-προ-προ-πέρσινα εδέσματα....κάνουν κακό σο κάρμα!

11/08/2006 10:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker