Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2006

e-dating sucks

SMS Report μετά από blind e-date:
- Ήττα...
- Παλτό?
- Αδιάβροχο...
- Νιτσεράδα?

Υστερικά γέλια μπροστά σε 3 τύπους που φυλάνε μέρα νύχτα το σπίτι κάποιου που μάλλον είναι πολύ σπουδαίος για να έχει 3 τύπους μέρα νύχτα να του φυλάνε το σπίτι. "Τι έγινε κοπελιά? Αυγά σου καθαρίζουν?" (στην εποχή του Στάθη Ψάλτη με τέτοια ατάκα ίσα που έβγαζες και γκόμενα)

Συνέχεια report με τηλεφώνημα:
- Άνορακ λέμε...
- Γιατί?
- Γιατί όταν μου έστειλε φωτογραφία παράλειψε να μου πει ότι την είχε τραβήξει 10 χρόνια πριν, που είχε ακόμη μαλλιά και είχε πλακωθεί στις πρωτεϊνες για να τουμπανιάσει. Άμα είναι έτσι, να στέλνω κι εγώ μία που έχω απ΄τα 17 μου, που είχα γράμμωση κι έκανα μπαλέτο.
- Και?
- Τι και? Χαιρετηθήκαμε (το μόνο που παρέπεμπε στη φωτό ήταν το δεξί μάτι που "έφευγε", όπως πολύ σωστά είχες παρατηρήσει, φίλη),

κάτσαμε για ένα ρημαδοποτό,

με ρώτησε "λοιπόν? Με βρίσκεις διαφορετικό από τη φωτογραφία? (τι ρωτάς πουλάκι μου???? θες να πικραθούμε βραδιάτικο???),

απάντησα διπλωματικά (λοιπόν, το τι ήττες έχουν πάθει κάτι φίλες μου σε e-dating, δε λέγεται, χα, χα),

η συζήτηση κύλησε όπως ακριβώς στο msn με bonus το λιγωμένο βλέμμα σε ξέφρενη διαδρομή βυζιά-μπούτια-βυζιά (κάποιες στιγμές υποθέτω ότι πετύχαινε να βλέπει και τα δύο ταυτοχρόνως, χάρη στο δεξί μάτι που δεν έλεγε να συνεργαστεί με το αριστερό), δηλαδή με μένα να προσπαθώ να την κάνω να κυλήσει κι εκείνον να απαντά μονολεκτικά (θυμίζω, φίλη, ότι αυτή την αδυναμία έκφρασης στο msn την είχες εξηγήσει ως έλλειψης εξοικίωσης με την τεχνολογία!),

κάπνισα τα 2 τελευταία τσιγάρα του πακέτου και είπα "Α, μου τέλειωσαν τα τσιγάρα, πετάγομαι μέχρι το περίπτερο".

Βγήκα στο ψοφόκρυο, κατευθύνθηκα προς το περίπτερο και τότε που γεννήθηκε η ιδέα: δεν θα ξαναγυρνούσα.
Τι διάολο, στην κόλαση θα πάω έτσι κι αλλιώς.

Ετικέτες

14 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Κόλαση και πάλι κόλαση!!!

11/04/2006 4:02 π.μ.  
Blogger Lost said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11/04/2006 4:04 π.μ.  
Blogger Lost said...

Αϋπνίες κι εσείς, φίλη??? (πες της κάτι που δεν ξέρει, ντε)

11/04/2006 4:36 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ω! ναι...

11/04/2006 4:39 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

LOL!!! Ναι, είναι γνωστή η νίλα των e-dates!!! :-ppp

11/04/2006 10:49 π.μ.  
Blogger Andrew said...

Την παλιά διαφήμιση της ΤΙΜ που είναι η κοντή/χοντρή/άσχημη και βλέπει ο άλλος την photo από το ΜΜS και λέει This was laaaaaast year την ξέρεις; Από που νομίζεις ότι βγήκε;

11/04/2006 5:28 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Σήμερα τα λες αυτά, χτες που σε χρέιαζόμασταν ήσουν άφαντος...

11/04/2006 7:35 μ.μ.  
Blogger Εραστες της Γαστρονομιας... said...

Μην αναρωτιέσαι ποιός σε γλωσσόφαγε και γκρεμοτσακίστηκες πρωί-πρωί..."Την επόμενη φορά που θα κάνει βήμα, να φάει τα μούτρα της η σκύλα. Που θα με παρατήσει εμένα..."

11/04/2006 9:46 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε συ, αυτό το κόλπο "πάω στο περίπτερο για τσιγάρα" και ... εξαφανίζομαι για πάντα... ήταν αντρικό! Οι γυναίκες κάνουν το εξής κόλπο (εγώ θα σας τα μαθαίνω βρε;): όταν βγαίνουν ραντεβού με κάποιον και δεν ξέρουν τι θα τους προκύψει, βάζουν μια φίλη τους να τους τηλεφωνήσει 15 λεπτά αργότερα! Αν γουστάρουν τον τύπο λένε στη φίλη τους κάτι σύντομο και το κλείνουν. Αν δεν τον γουστάρουν ... επικαλούνται κάτι επείγον, που προέκυψε ξαφνικά (εξ ου και το τηλεφώνημα) και φεύγουν διακριτικά...

11/05/2006 10:21 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ tsoula: μη με δίνεις έτσι. είπα πουθενά ότι ο κακός άνθρωπος ήμουν εγώ????
@ ασκαρδαμυκτί: άσε, αφεντικά και δούλοι σκατά γινήκαμ΄ ούλοι. Πού είναι οι καλές εποχές που οι γυναίκες ήταν θηλυκά? (σου συμβαίνει κάτι? συνήθως με βρίζεις πατόκορφα!)

11/05/2006 3:30 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Θα μας πεις και τη συνέχεια; το άφησε να περάσει έτσι; δεν ανησύχησε; τηλέφωνα; sms; και στο msn έπεσε block; :-)

Πάντως χαρά στο κουράγιο σου...!

11/05/2006 8:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ανέκαθεν,ταύτιζα στο μυαλό μου κάθε τι που έστω θυμίζει "τσατ ρουμ" με μεταμεσονύχτια εκπομπή στο tele-city (βυζαρου ξανθιά παρουσιάστρια,βιντεοκλιπ του Ρέμου στο φόντο και ο..."μηχανάκιας" που προσπαθεί να πείσει το "γατόνι" να πάνε για καφέ, με φαντεζί sms που αναβοσβήνει.)Με έκπληξη διαπίστωσα ότι γίνεται και αλλιώς!Bloggers,μάλλον βιάστηκα να σας καταδικάσω...Όσο για σένα, αγαπητή χαμένη, πρέπει να πω ότι γράφεις πολύ ωραία και ότι, αν δεν είχα προσληφθεί με μέσο, μάλλον θα είχα χάσει τη δουλειά μου έτσι που κάθομαι και γελάω μόνος μου σα χάχας από το πρωί. Επίσης, μάλλον πρέπει να βγαίνεις πιο συχνά ραντεβού, γιατί έχουν πολύ πλάκα (εκτός αν είσαι αυτός που βγαίνει μαζί σου)και όντως θα πας στην κόλαση.(η δημόσια εξομολόγηση δεν αρκεί)Επίσης είμαι 1.80, μελαχρινός, εμφανίσημος,καθαρός-εχέμυθος με δικό μου χώρο και αναζητώ ζευγάρι χωρίς ταμπού.(φωτό απαραίτητη). Επίσης νομίζω οτι έχω χάσει το μέτρο. Πολλά φιλιά!

11/06/2006 11:34 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Σωστή σε βρίσκω....

11/08/2006 10:53 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ adomiel: πιφ, χάθηκε...
@ nr: με τις ευχές μου, να το βρεις το ζευγάρι κι εγώ κουμπάρα. πρώτη μου φορά συνομιλώ με άνθρωπο που έχει προσληφθεί με μέσο. για πες κι άλλα. επίσης, γνώρισέ μου τον μπάρμπα από την Κορώνη, γιατί τελευταία έχει πέσει πολλή δουλειά εδώ πέρα και πώς θα βγαίνω πιο πολλά ραντεβού? ε?
@ an-lu: ραντεβού στην κόλαση, μικρή μου

11/09/2006 8:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker