Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

Previously on Lost

Διαβάζεται ακούγοντας As με George Michael & Mary J Blidge (πάτα μανίτσα μου το link και παιδεύτηκα 2 ώρες να το ανεβάσω!), γιατί καλό είναι μεν να σκοτώνουμε τις αυταπάτες όταν είναι μικρές, αλλά εξίσου καλό είναι να κρατάμε και καμιά βεβαιότητα καβάτζα (όπως το "Θα είμαι πάντα εκεί για σένα"). Έστω κι αν πρόκειται για μια ακόμη αυταπάτη. Βonus βεβαιότητα η άνοιξη (με λουλουδάκια, μελισσούλες και μέχρι-χθες-αγνώστους που σήμερα βγάζουν τα μάτια τους).

- Έκοψα το τσιγάρο. Πριν από 2 εβδομάδες. Από τα 2μιση πακέτα στην ανυπαρξία.

- Άρχισα γυμναστήριο. Με σύστημα.

- Έβαλα ένα ταψί brownies να γίνεται.
Αν δεν γίνω 150 κιλά, να θυμηθώ ν΄ανάψω μια λαμπάδα ίσαμε το μπόι μου στον Αη Μεταβολισμό.

- Η Λένα και η θεωρία της δοξάστηκαν όσο εγώ αποτοξινωνόμουν από τα blogs και προσπαθούσα να την εφαρμόσω στην πράξη.Απότυχα. Υποψιάζομαι γιατί έντυσα τον παράγοντα καύλα με 15 ακόμη παραμέτρους, από παπούτσι-κάλτσα έως βαθμό στο GMAT. Ευτυχώς, η Λένα μου έδωσε άφεση αμαρτιών, λέγοντάς μου "Ε, όχι να πιεζόμαστε κι εκεί!!!", εννοώντας την καύλα. Αποφάσισα να περιμένω να μπει η άνοιξη για τα καλά.

- Η happy friend βρήκε αγόρι. Νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσω να ράβομαι. Στην ηλικία της τα στεφανώματα γίνονται πατ κιουτ

- Ο μακαρίτης βρήκε κορίτσι. Η happy friend ανατρίχιασε στο άκουσμα της είδησης. Εγώ όχι γιατί το Σάββατο είχα κάνει κερί. Νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσει να ράβεται ο μακαρίτης. Ή πάλι μπορεί να βάλει αυτά που είχε φορέσει στον προηγούμενο γάμο. Ξαναγυρνά η μόδα της καμπάνας, άκουσα.

- Το kagelo έχει γενέθλια. Τα γιόρτασε στις Βερσαλλίες με τον έρωτα και κάτι ξεπεσμένους αριστοκράτες. Μου ακούγεται καλύτερα από ποτέ (δηλαδή εντελώς άλλα ντάλλα μαντουβάλα). Επειδή πολλούς γάμους βλέπω νά 'ρχονται, προτείνω στο kagelo να κάνει θεματικό γάμο. Το θέμα θα είναι "Γυμνισμός" για να πιάσει τόπο και το γυμναστήριο.

- Η lost βρίσκει την υγειά της. Στην πορεία χάνει διάφορα, βεβαίως. Που είτε θα τα ξαναβρεί είτε όχι. Μερικά από αυτά (τους φίλους-φίδια π.χ.) θα ήθελε να μην τα ξαναβρεί ποτέ. Κάποια άλλα (π.χ. την έμπνευση) θα ήθελε να τα ξαναβρεί και γρήγορα, μήπως και καταφέρει να τιμησει τις προσκλήσεις που έχει λάβει για διάφορα παιχνίδια. Μέχρι τότε αρνείται να ανεβάσει έστω και 1 ακόμη μαύρο post.


Α, και για όποιον έφτασε μέχρι εδώ, bonus οι γαμάτοι, σουρεάλ στίχοι του As:

As around the sun the earth knows she’s revolving
And the rosebuds know to bloom in early may
Just as hate knows love’s the cure
You can rest your mind assure
That I’ll be loving you always

As now can’t reveal the mystery of tomorrow
But in passing will grow older every day
Just as all is born is new
Do you know what I say is true
That I’ll be loving you always

Until the rainbow burns the stars out in the sky
Until the ocean covers every mountain high
Until the day that 8x8x8 is 4
Until the day is the day that are no more

Did you know that true love asks for nothing
Her acceptance is the way we pay
Did you know that life has given love a guarantee
To last through forever and another day

As today I know I’m living but tomorrow
Could make me the past
But that I mustn’t fear
I know deep in my mind
The love of me I’ve left behind
Cause I’ll be loving you always

Until the rainbow burns the stars out in the sky
Until the ocean covers every mountain high
Until the dolphin flies and parrots live at sea
Until we dream of live and live becomes a dream
Until the day is night and night becomes the day
Until the trees and seas just up and fly away
Until the day that 8x8x8 is 4
Until the day that is the day that are no more

Did you know that true love asks for nothing
Her acceptance is the way we pay
Did you know that life has given love a guarantee
To last through forever and another day

As around the sun the earth knows she’s revolving
And the rosebuds know to bloom in early may
For now I know deep in my mind
The love of me I’ve left behind
Cause I’ll be loving you always

Until the rainbow burns the stars out in the sky
Until the ocean covers every mountain high
Until the dolphin flies and parrots live at sea
Until we dream of live and live becomes a dream
Until the day is night and night becomes the day
Until the trees and seas just up and fly away
Until the day that 8x8x8 is 4
Until the day that is the day that are no more

Ετικέτες , ,

24 Comments:

Blogger Νεστορία said...

Καλώς τηνα! Επιτέλους ρε σύ!!!!! The good old lost που όλοι ξέραμε.... Ήμουνα στο τσακ να σου αφήσω σχόλιο για το προηγούμενο post καθότι, μανάρι μου τόσο καιρό τώρα έχω αρχίσει να χάνω την ψυχραιμία μου με τις 'έξυπνες φιλενάδες σου'. Σόρρυ ρε συ, αλλά αν κοιτάξει κανείς τα πρώτα σου, δεν έχουν καμία, μα καμία σχέση με τη 'θεωρία της Λένας'. Κοινοτοπίας το ανάγνωσμα και δε συμμαζεύεται, λες και ανακαλύψατε όλες μαζί την Αμερική, τι να πω...Εν πάση περιπτώσει, άντε...συχωρεμένη, καλώς σε βρήκαμε και πάλι, καλή επιτυχία με το κόψιμο του τσιγάρου (σε 3 βδόμαδες το πολύ, δε θα το πιστεύεις πόσο καλύτερα θα νοιώθεις) και χαίρομαι να σε διαβάζω όταν έχεις τέτοια κέφια...

3/21/2007 12:04 π.μ.  
Blogger Ναταλία said...

:ο) Απίστευτη γραφή.......
Και αυτός ο Άη Μεταβολισμός πια...Λαμπάδες που έχουν στηθεί για χάρη του!!!!!!

Νάσαι καλά!

3/21/2007 12:15 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ νεστορία: αγαπητή αναγνώστρια, είστε ποταμός, που λένε και στα talk shows. να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι!!! ευτυχώς, στο τέλος διακρίνετε τα τρελά κέφια μου, μου δίνετε άφεση και το γλεντάμε όλοι μαζί. νεστορία, δεν θα γυρίσεις στην πατρίδα???? Εμ, θα σε πιάσω απ΄το μαλλί και θα σε χτυπήσω ωσάν το οχταπόδι, που μου βγάνεις και γλώσσα :PPPP

@ natalia: κι εσύ, ναταλάκι. take care

3/21/2007 1:14 π.μ.  
Blogger Adomiel said...

Το 'κόψες ε; πιάνει η "θεραπεία" δηλαδή; λέγε γιατί χανόμαστε...!

Υ.Γ. Ρε συ το τραγούδι δεν υπάρχει στο podcast...!

Καλημέρα...

3/21/2007 1:22 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ adomiel: η δύναμη της θέλησης, άντε και κανένα patch Νicorette για να μην κάνεις στερητικά. και μετά, το πας μέρα τη μέρα. Αυτό.
Για το τραγούδι, πάτα το link μέσα στο post, δεν ανέβαινε στο podcast δυστυχώς. Φιλιά

3/21/2007 1:28 π.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

Και μετά λένε ότι όποιος κόβει το τσιγάρο πέφτει σε κατάθλιψη. Εκτός κι αν αυτό είναι το πρώτο στάδιο. Αν είναι, να το κόβεις συχνά.

Καλή επιτυχία (στο να μην το ξαναρχίσεις το τσιγάρο και στο να αποψιλώσεις την καύλα από περιττά στοιχεία).

3/21/2007 9:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ μια χαρά σε βρίσκω, αν η γνώμη μου μετράει βεβαίως! Ακόμα και όταν το πράγμα δείχνει να στραβώνει φάε κανένα brownies παραπάνω και όλα μέλι γάλα πάλι!

3/21/2007 11:16 π.μ.  
Blogger alexis said...

μπράβο ρε lost, απ΄τις ελάχιστες φορές που σε διάβασα κι άνοιξε η καρδιά μου!
βρήκε αγόρι η happy? είναι σοβαρό? προλαβαίνω να ραφτώ?

:)

3/21/2007 11:36 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εμπριμέ ή ριγέ να ράψεις. Εάν δεν το φορέσεις τουλάχιστον τα κάνεις καλύμματα ή κουρτίνες. Μια χαρά σε βρίσκω και χωρίς έμπνευση. Αυτό με τα brownies να το ψάξεις, το έχω και εγώ με τη σοκολάτα. Μεταβολισμό πάλι δεν έχω.
Καλή σου μέρα

3/21/2007 11:43 π.μ.  
Blogger Απολλώνια said...

Έεεεεεεεεεεεεεεεεετσι έτσι.

Καλό πράμα η άνοιξη λένε στο χωριό μου.

χεχεχε!

:)

Καλημέρες!

3/21/2007 12:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Έχει απίστευτη φωνή αυτός που λέει '' Previously on Lost'' στη σειρά lost. Άσχετο αλλά είπα να το πω.

Γυμναστήριο με σύστημα;;;; Ένα χρόνο το παιδεύω.

Θέλω λίγο brownies. Θα μου στείλεις, ε;;

3/21/2007 12:30 μ.μ.  
Blogger Νεστορία said...

Μ'αρέσεις ρε συ Lost που είσαι τσαντίλας και τα παίρνεις...Και πού'σαι, ετοιμάσου και για 'κείνο το ξεμαλιασματάκι καθότι σού'ρχομαι...το Πάσχα. Τώρα, πού θα με πετύχεις, το αφήνω στη διαίσθησή σου. Σε φιλώ,
;-)))

3/21/2007 12:57 μ.μ.  
Blogger happyland said...

Καιρό είχες να με ξεμπροστιάσεις έτσι, αλλά χαλάλι σου! Αν είναι να γράφεις έτσι...πες τα όλα!!!

3/21/2007 1:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια που έκοψες το κάπνισμα!
Όχι άλλα μαύρα και θλιβερά μηνύματα!

3/21/2007 2:59 μ.μ.  
Blogger kagelo said...

αχ βρε lost, τι να σου λέω, άσε. Έχω πολλά προβλήματα

3/21/2007 6:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

klassiki wise-ass ataka,
alla to original tou stevie einai kalytero.
to'xeis akousei? poli kalo, psaks'to.....

3/22/2007 2:17 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

λοιπόν,
να ανεβάζεις ότι ποστ θέλεις.
μαύρα , άσπρα, λιλά...(τυχαίο)
φτάνει να γράφεις.

μπράβο για το τσιγάρο!!!!!!!!!!!!
γυμναστήριο;
αλήθεια;
θα βαρεθείς παιδί μου.

κι' εγώ κάνω και τρώω τέτοια και έχω γίνει ίδια με εκείνη!
(την κυρία στο μπρίκι)

3/22/2007 4:40 μ.μ.  
Blogger an205 said...

Τι έγινε ρε παιδιά brownies μου μύρισαν θα φάμε τίποτα;;;

3/24/2007 11:13 π.μ.  
Blogger nosyparker said...

Αποτυχία η θεωρία της Λένας; Αποκλείεται!!! Κάτι δε θα κανες καλά. Εγώ πάντως συμφωνώ μαζί της. Περαστικά μας. :-)

3/24/2007 9:30 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Αααα θυμάσαι εκείνον το διάλογο που σου είχε αρέσει; Τον κάναμε βίντεο. Πέρνα να το δεις.

3/24/2007 10:15 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Σε καλό δρόμο είσαι λοστάκι....σε πολύ καλό δρόμο ;-)))))

3/25/2007 8:14 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ ναυαγός: μουαχαχα, να "αποψιλώσω" την καύλα...

@ σεξπυρ: αγαπητέ ψηφοφόρε, εδώ η γνώμη σου μετράει!!!! Μ΄αυτά και με τ΄άλλα, έχω πάρει 3 κιλά

@ thrills: προκάμεις, δεν προκάμεις. Έρχεται και δίσεκτο, να την δώσουμε όσο προλαβαίνουμε

@ νερίνα: είστε ενδυματολόγος? ή μήπως η Scarlet αύριο θα είναι μια καινούρια μέρα? Καλημέρα!

@ απόλλώνια: έεεετσι!

@ stefaki: το έφαγα όλο και μου έκατσε στα γοφιά. Να σου στείλω τη συνταγή, αν θες.

@ νεστορία: θα κυλιστούμε στις λάσπες και οι τζογαδόροι bloggers θα βάζουν στοιχήματα. Θα στήσουμε το παιχνίδι και θα βγάλουμε ένα σωρό λεφτά. Αχ, τι ωραία!!!!

@ happy friend: θέλει η πουτάνα να κρυφτεί.....

@ τεφάλ μου: ευχαριστώ, ευχαριστώ!

@ kagelo: φαντάζομαι, πού να ραφτείς εσύ, πού να ραφτεί η νύφη....

@ kalamesygxwreis: το ξέρω, αλλά για καθαρά προσωπικούς λόγους είμαι κολλημένη με αυτό. welcome

@ Λιλένη: καλάναμαστε, γλυκό μου (μήπως η κυρία στο μπρίκι είχε πάει γυμναστήριο?)

@ an205: αργήσατε, αργήσατε

@ nosy: φυσικά και δεν φταίει η θεωρία, αλλά εγώ. Πέρασα, ευχαριστώ για την πρόσκληση. Σε φιλώ

@ an-lu: λες, βρε γοργονάκι?

3/26/2007 2:18 π.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Το σχόλιό μου έχει τρία σκέλη(σκαληνό):
-Welcome to a smoke-free world!(επίσης πακέτο με τα καθαρά πνευμόνια πήρα 3 κιλά που ΔΕ λένε να ξεκουμπιστούν!!!οπότε πολύ καλή κίνηση το γυμναστήριο)

-Δεν ξέρω αν βρήκαν κορίτσια κιαγόρια οι άλλοι,εσένα πάντως καλό μου,έτσι όπως σε κόβω,μόνο ΑΝΤΡΑΣ μπορεί να σε κουλαντρίσει;)Με Α κεφαλαίο

-εύχομαι ο μακαρίτης να λιώσει επιτέλους κάποια στιγμή και τα απομεινάρια να μπουν σ'ένα κασελάκι στο αναμνησοφυλάκιο:)

Φιλιάααα

3/26/2007 8:46 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Υ.Γ.Marlboro lights...ahhhhhhhh....

3/26/2007 9:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker