Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Η Θεωρία της Λένας

Η Λένα με εκπαίδευσε να την αγαπώ από μακριά, με διακοπές, για όσο και όποτε μπορεί να μου δώσει και τα κατάφερε καλά. Παρότι στην αρχή αντιστάθηκα, έμαθα σαν το σκυλί να εκτιμώ κάθε τηλεφώνημά της, να χαίρομαι κάθε στιγμή που μου δίνει την προσοχή της. Νομίζω ότι αυτό είναι σπουδαίο βήμα για μένα. Και χρειαζόταν ένας σπουδαίος άνθρωπος όπως η Λένα για να το κάνω.

Η Λένα, από τότε που αποφάσισε να μεγαλώσει, λέει πάντα σπουδαία πράγματα. Πάντα. Ίσως γιατί όσο ήταν μικρή δεν μίλαγε, μόνο άκουγε, άκουγε, μάζευε, επεξεργαζόταν και ξαφνικά μας τα είπε όλα τα σωστά μαζεμένα. Δε θυμάμαι να την έχω ακούσει μία φορά να λέει παπαριές, δεν ξέρω πώς το καταφέρνει. Όχι ότι δεν την πιάνουν απίστευτοι μαλακισμοί. Απλώς είναι α) αληθινή και β) έχει έναν τρόπο να μπαίνει στην ουσία των πραγμάτων και να λέει μια κουβέντα απλή, πολύ απλή, κι εκεί χτυπάω το κούτελό μου και λέω ρε πούστη, μες στη μάπα μου ήταν, πώς δεν το έβλεπα τόσο καιρό, γεια σου Λένα με τα ωραία σου.


Η Λένα έχει πει πολλές θεωρίες, αλλά αυτή που θα μοιραστώ μαζί σας μου είχε κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση και την έχω πάντα στο μυαλό μου όταν εξετάζω γκομενικές υποθέσεις, δικές μου ή -συχνότερα- άλλων. Την ξεστόμισε πριν από ακριβώς 3 χρόνια, είχε έρθει στο σπίτι μας, εγώ έκανα την καλή νοικοκυρά και μέσα σε 1 ώρα ξεπέταξα μια μηλόπιτα και ένα ταψί brownies με kalhua, θυμάμαι πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωθα τόσο ανασφαλής, ήμουν όμως πολύ χαμογελαστή, σαν τις Stepford Wives, μόνο που εγώ μέσα μου έκλαιγα όλη την ώρα, ω ναι, ήμασταν πολύ όμορφο ζευγάρι τότε με τον Β.

Αρκετά, στη θεωρία μας τώρα. Η Λένα λέει ότι 3 πράγματα χρειάζονται για να δουλέψει μια ερωτική σχέση (τα έχω βάλει με σειρά εμφάνισης, αλλά εσείς feel free να αλλάξετε τη σειρά):

- Η Καύλα. Να τον κοιτάζεις τον άλλον και να σκέφτεσαι ότι θέλεις να σε πηδήξει, να τον ακουμπάς και να σε διαπερνά ηλεκτρισμός, να τον βλέπεις ΑΝΤΡΑ. Απλό και κατανοητό, ε;

- Η Επικοινωνία. Να μπορείς να ανοιχτείς, να περάσεις σκέψεις απέναντι και το αντίστροφο. Να ανοίξεις αυτό το ρημάδι το στόμα και να κάνεις κάτι διαφορετικό από το να γλείψεις, δαγκώσεις, φωνάξεις. Να συνδυάσεις το άνοιγμα του στόματος με το άνοιγμα των αυτιών και τα δυο μαζί με το γαμημένο το μυαλό σου, όχι για να πεις αυτά που πρέπει, αλλά ακριβώς για να εμποδίσεις το στόμα σου να φτιάξει αυτά που νιώθεις με πιο σωστά λόγια. Κι εδώ το πιο σημαντικό είναι να πεις ακριβώς αυτό που φοβάσαι πιο πολύ να πεις. Αυτό σας το λέω εκ πείρας, έχω περάσει τόσα χρόνια με συντρόφους στους οποίους φοβόμουν να πω αυτά που είχαν σημασία για μένα και το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο. Σκατά. Στα μούτρα μου.

- Η Αγάπη. Η Λένα λέει ότι αυτό έρχεται όταν υπάρχουν τα δύο προηγούμενα.

Υ.Γ. Love me or Leave me: αφιερωμένο σε όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν αν τους κάνουν οι παραξενιές μας. Άντε, έχουμε κι άλλες δουλειές

Ετικέτες ,

29 Comments:

Blogger Adomiel said...

αααααααααα μια χαρά θεωρία...! και δυο τρομάρες πράξη...! :-p

3/12/2007 2:20 π.μ.  
Blogger ξενιτεμένη said...

na mas grafeis k alles theories apo ti fili sou!! min koitas pou de sxoliazo, se diavazo poli sixna k kremomai apo to pliktrologio sou!!
i lena omos ksexnaei kati vasiko: ti simvatotita (se polla epipeda alla de tha to analiso tora)!! afta ta tria den arkoun, distixos! ase pou polles fores paizoun k eksogeneis paragontes.. na pame gia kafe na sto analiso ;)
filia

3/12/2007 7:54 π.μ.  
Blogger alexis said...

κυρία, ωραία τα λέει η φίλη σου. να προσθέσω και το χιούμορ?

3/12/2007 11:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Προφανώς συνέχεια από το προηγούμενο, πλάκα δεν έχει;

Ω Θεέ μου, μόνο εγώ βρίσκω ότι έχει πλάκα!!!

-------------------------

Στη θεωρία της Λένας θα ήθελα να προσθέσω την αρμονία, τη συμβατότητα μεταξύ των δύο. Για παράδειγμα, σκέψου να είναι ο ένας τούρμπο, να θέλει να φεύγει εκδρομές κάθε Σαββατοκύριακο (και να κάνει ωραίες συζητήσεις, σεξ κλπ. στην παραλία/βουνό/λαγκάδι) και ο άλλος να θέλει να διαβάζει εφημερίδες (και να κάνει συζητήσεις και σεξ στον καναπέ); Πόσο καιρό θα κρατήσει αυτό;

Και τι να πούμε για τις κοινές προσδοκίες (από τη σχέση, τη ζωή, το μέλλον) και φιλοδοξίες (από τη ζωή, τη δουλειά, κλπ). Τεράστιο κεφάλαιο, ειδικά στην εποχή μας που οι προσδοκίες και οι φιλοδοξίες των γυναικών αυξάνονται κάθε μέρα.

Τέλος πάντων, δεν θέλω να γράψω έκθεση!

Να είστε όλοι καλά, φίλοι ηλεκτρονικοί.

3/12/2007 11:44 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εκ πείρας η θεωρία πιάνει και με τη σειρά της Λένας, ή τουλάχιστον σε εμένα πιάνει.
Και επίσης δεν κάνεις χάλια και τη κουζίνα
Καλή σου μέρα

3/12/2007 1:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υπέροχες θεωρείες για τον πλανήτη της θεωρείας...
Για τον πλανήτη της πράξης όμως???
Και οι δύο στο ίδιο ηλιακό σύστημα.
Απαραίτητοι μεν κάπως διαφορετικοί δε.
Μεγάλο αυτό το διαπλανητικό ταξίδι και άκρη προσωπικά δεν έβγαλα.
Ανακάλυψα όμως έναν τρίτο πλανήτη. Εκεί όλοι χαμογελούν και πιστεύουν στο εξής: "Οτι είναι να "πάει" θα πάει...όσο πάει!!!!
Εκεί όλοι ευτυχισμένοι μου φαίνονται...και εγώ σκέφτομαι τώρα τελευταία να μετοικίσω...

3/12/2007 2:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποοοολύ σωστή...

3/12/2007 3:17 μ.μ.  
Blogger Natalia said...

μου φαίνεται ότι πρέπει να τη γνωρίσω τη Λένα...
να προσθέσω κι εγώ κάτι, αν επιτρέπεται?
πρέπει και οι 2 να ΘΕΛΟΥΝ να είναι μαζί, να κάνουν βήματα γι' αυτό και ν' αφήνουν τους εγωϊσμούς στην άκρη.

3/12/2007 4:04 μ.μ.  
Blogger Kat Kourbeti said...

Συμφωνώ απόλυτα με τη Λένα... άλλο τώρα το πώς και πότε όλα αυτά θα μπουν σε εφαρμογή... Σιγά σιγά. :)

3/12/2007 4:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τς, τς, τς... γυναίκες... Μην ακούσουν μία θεωρία, αμέσως να την αναλύσουν, να την ανατρέψουν, να προσθέσουν παραμέτρους, να την "περιπλοκοποιήσουν".
Σειρά μου λοιπόν: (χε χε)
Στη Λένα respect (αφού την αποθεώνει η Lost...) Στη θεωρία της όμως να προσέξουμε λίγο τις δοσολογίες γιατί θα σας θυμίσω ότι η θολούρα που φέρνει το (αναγκαίο) πρώτο συστατικό έχει οδηγήσει αρκετές σχέσεις στο έγκλημα (!)
[Βεβαίως, αυτό δεν τις καθιστά απαραίτητα αποτυχημένες...]

Προσωπικά πάντως θα συμφωνήσω περισσότερο με τη livana. Girls, keep it simple...!
____
(Υ.Γ. Lost, πολύ χάρηκα με τα δύο σχόλια, thanks!)

3/12/2007 8:51 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

αντιθέτως με τους υπολοίπους σχολιαστάς εγώ πιστεύω ότι η Λένα είναι μια μεγάλη φιλόσοφος, επιπέδου Καντ και βάλε.

Έχει πιάσει τα τρία κυριότερα όντως και τα έχει ιεραρχήσει σωστά. Όλα τα υπόλοιπα είναι φύκια μπροστά σε αυτά τα τρία.

Επίσης, αν αυτά τα τρία δεθούν καλά, το ένα βοηθάει το άλλο για να είναι πάντα δεμένα και αυτό είναι το κόλπο σε μια σχέση, που φιλοδοξεί να φτάσει πιο μακριά από το κανονικό.

Πόσο είναι αλήθεια το κανονικό τη σήμερον ημέρα; (1-2 βδομάδες;)

3/12/2007 9:37 μ.μ.  
Blogger wahia said...

Συμφωνώ απόλυτα με την φίλη σου απλά οι δοσολογίες είναι διαφορετικές ανάλογα με την ηλικία και τις εμπειρίες του καθενός..η καύλα στα 18 η συννενοήση στα 28 και η αγάπη(όπως την οριζει ο καθείς) στα 38. Πάντως δεν θέλει και πολύ να την πατήσεις..ειδικά αν υπάρχει η κατάλληλη αναλογία.

3/12/2007 10:29 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Αγαπητέ γυναικωνίτη (thanks, dear kagelo),
η θεία Λένα είπε με πολύ λίγα λόγια ότι δεν πα' νάχει ο άλλος 18 PhD, κότερο να πάτε μια βόλτα, θεληματικό πηγούνι, προνομιακό αγροτεμάχιο στο Ζούμπερι κ.λπ., άμα δεν παίζουν τα 3 προαναφερθέντα, δεν μπορεί να παίξει σχέση της προκοπής. Τα υπόλοιπα είναι καλολογικά στοιχεία της σχέσης, μπορείς να ζήσεις και χωρίς αν θες, ευπρόσδεκτα είναι αν σου κάτσουν.

@ adomiel: είμαι σίγουρη ότι μια χαρά τα πας

@ ξενιτεμένη: καλώστο. συμβατότητα τύπου μας αρέσει το βουνό? τύπου είμαστε κι οι δυο καλής οικογενείας? σόρρυ, άμα δεν μου κάνει κούκου/κλικ/τσαφ κ.λπ. ηχητικά εφέ, δε συνεννοούμαι και δεν αγαπώ, χέστηκα για τη συμβατοτητα. Εγώ (η Λένα μου δηλαδή, εγώ σκατά τα κάνω πάντα). Δε σημαίνει ότι αυτό είναι και το σωστό και τ΄άλλα λάθη. Ίσως να χρειάζεται να κεράσεις καφέ για να με πείσεις.

@ thrills: μωρό μου, τι να τον κάνεις το γκόμενο με χιούμορ, έχεις εσύ και για τους 2, έχουν κι φίλοι σου κάμποσο, θα πορευτείς

@ τεφάλ μου: έχει πλάκα που μόνο εμείς το καταλαβαίνουμε. για τα κεφάλαια που αναφέρεις, βλ. απάντηση στην ξενιτεμένη.

@ νερίνα: κάνεις και οικονομία στη ΔΕΗ ;) καλή νύχτα

@ livana: ας πάει και το παλιάμπελο ;)

@ serenity: άσε, δεν παίζεται

@ natalia: ό,τι πείτε

@ κανέλλα: το πρώτο πάντως μπαίνει με το που το κοζάρεις το γκομενάκι. τα υπόλοιπα, ε, θέλουν το χρόνο τους

@ sol: πολύ χαίρομαι με ΚΑΘΕ σου σχόλιο. Many thanks (α, και με αυτό το σχόλιό σου βγαίνεις αυτομάτως εκτός γυναικωνίτη)

@ ναυαγός: η παραμονή σας στο νησί σας έχει κάνει σοφό. Γιατί μόνο 1-2 εβδομάδες; Μετά τις τρώτε και περιμένετε να ξεβράσει η θάλασσα την επόμενη?

@ wahia: τι είναι αυτά που λες, μικρό κορίτσι????? Καύλα και στα 108. Γράψτο 100 φορές







Τεφάλ μου,

Ο Ναυαγός, που έχει όλο το χρόνο στον κόσμο εκεί στο νησί,

3/13/2007 1:24 π.μ.  
Blogger Alkyoni said...

η νερίνα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη
:)

3/13/2007 10:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι, ποτέ έτσι!
Τίποτα δεν μπορώ να χαρακτηρίσω "παλιάμπελο"!
Ψάχνω απλώς με τον τρόπο μου, απαντήσεις στα αιώνια ερωτήματα που όλοι αιωνίως κουβαλάμε μέσα μας?
Ε, κάποτε πρέπει κάποια γενιά να τα λύσει, να πάμε και πιό πέρα.
Σε άλλα αιώνια ερωτήματα!!! χα χα

(στην ουσία δεν διαφωνώ με τη φίλη σου, και θα ομολογήσω ότι η πρώτη παράγραφός σου μου "είπε" πολλά!!!)

3/13/2007 2:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

you LOST me :)))))

3/13/2007 4:52 μ.μ.  
Blogger wahia said...

χιχιχι..το΄γραψα...και πάω τώρα να στηθώ στον τοίχο με το ένα πόδι σηκωμένο για να το εμπεδώσω ;)

3/13/2007 9:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι η θεωρία, αλλά το υστερόγραφο τα λέει όλα. Δεν έχω λόγια, ούτε να προσθέσω κάτι, τα πες όλα μαζί με τη Λένα.
:))

3/14/2007 1:54 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Λοστούλα μου, αδύνατον να τα συνδυάσω και τα 3.
Α δυ να τον.




(πες της χοντρής , πολύ σύντομα!!!)

3/14/2007 7:44 π.μ.  
Blogger Adomiel said...

Έχεις πρόσκληση για τις πιο αγαπημένες σου στο blog μου…! Έτσι για να ξαλεγράρουμε λιγάκι...! ;-)

3/14/2007 6:11 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

Κ.Ε.Α.
Καύλα
Επικοινωνία
Αγάπη

Αγαπώ Λένα.
Επικοινωνώ με Λοστ.
Και το κείμενο είναι ΚΑΥΛΑ!

Με την ΑΕΚ στην ΚΕΑ όλα θα πάνε καλά...( άηντε, ξεμάτιασε με πάλι)

3/14/2007 6:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

μαγκιά να δέχεσαι ακριβώς ότι έχει να σου δώσει μια φίλη και να μην έχεις παραπάνω προσδοκίες..κάπου το έχω καταφέρει και εγώ (προσωρινά φοβάμαι) αλλά the hard way..
οσο πιο ανασφαλής είναι κανείς, τόσο λιγότερο το δείχνει νομίζω.. πικρό να προσποιείσαι ότι όλα είναι καλά, στους -θεωρητικά- πιο δικούς σου ανθρώπους..
επί του κυρίως θέματος του ποστ δεν έχω να πω κάτι, συμφωνώ.. άντε να πεις ότι το τι είναι τούρτα και τι ειναι κερασάκι στην τούρτα ίσως να διαφέρει κάπως από άνθρωπο σε άνθρωπο..
φιλιά Λοστούλα :)

3/14/2007 8:28 μ.μ.  
Blogger ntetzevou said...

Αμα το πιστεψεις ολα ΕΙΝΑΙ καλα αρκει να σου στριψει λιγο. Πολεμας καλυτερα μετα. Οι φιλοι βοηθανε πολυ. Στην επανασταση θα ειναι μαζι σου! Vive la revolution ;)

3/17/2007 3:38 μ.μ.  
Blogger Leon / σουταχαπει said...

Συμφωνώ απολύτως!
(και θα κάνω μιά συζητησούλα με την allmylife σχετική...)

Αν θέλεις πέρνα από το βλόγ μου, έχεις μία πρόσκληση!

3/19/2007 4:57 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αψογη η Λένα! Άν όμως το 2 και το 3 το έτερον ήμισι ενώ ξέρεις οτι το 'χει το κρατάει και δεν αφήνεται στην ροή τι κάνεις?
Τον παρατάς ή δεν τον παρατάς κύριε δικαστά?.... ά ξέχασα κι αν όλα αυτά γίνονται από απόσταση λόγω επαρχίας?... είναι σοβαρό? μήπως να ανησυχώ?

3/19/2007 11:40 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Δεν είναι άσχημη η θεωρία...κι αν κάτσει με άλλα υλικά, πάλι ωραίες είμαστε ;-)

3/20/2007 2:43 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ alkyoni: είναι που είστε κι οι 2 κακονοικοκυρές :)))

@ livana: χαίρομαι (για την 1η παράγραφο)

@ σεξπυρ: σέεεεεεξπυυυυυυρ, σέεεεεεξπυυυυυυυρ, ούυυυυυυυυυυυ

@ wahia: μπράβο καλό κορίτσι

@ stefy: power, μικρό μου. δε μασάμε

@ Λιλενάκι: τέτοια λες κι έχουμε οικογενειακά δράματα!!!! Άντε, η χοντρή ανυπομονεί

@ adomiel: ευχαριστώ πολύ, ρε συ, αλλά ακόμη κι οι ταινίες μου βγαίνουν μαύρες. Θα χρειαστώ λίγο χρόνο, αλλά θα παίξω. Φιλιά

@ crucilla: καλέεεεε, χάθηκε το λάδι, σου λέω.....κουνήσου απ τη θέση σου, άλλαξε κυλότα, ξέρεις, μην τα ξαναλέω. ΦΙλιά και ΚΕA for ever

@ deadend: μα, μόνο the hard way γίνονται αυτά! Και δεν ξέρω καν αν είναι μαγκιά. Είναι τι και πόσο αντέχει ο καθένας. φιλιά πάρα πολλά

@ ntetzevou: μισό, σε ξεματιάζω και σένα

@ leon: (σας παρακαλώ, μη την δείρετε, δεν το εννοούσε!!!) Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, χρειάζομαι όμως το χρόνο μου διότι οι καιροί είναι πονηροί και δύσκολοι.

@ σπερμα_κλπ: πώς είναι δυνατόν να κρατά κανείς το 2 και το 3???????????? Δεν ξέρω, μη σας πάρω και στο λαιμό μου, μία απλή αγγελιοφόρος είμαι, θα πρέπει να ρωτήσετε τη Λένα

@ an-lu: γοργονίτσα, από το λίγο που σ΄έχω μυριστεί, εσύ είσαι πάντα ωραία :))

3/20/2007 11:08 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

Καλέ!!!!!!!!

Τώρα το είδα :)))))))))))))))))

3/22/2007 4:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα,

Διάβασα τυχαία κείμενά σου και μου αρέσει πολύ η πέννα σου. Σόρρυ για το comment, ελπίζω να το δεις, δεν βρήκα κάποιο inbox ή άλλο τρόπο να επικοινωνήσω προσωπικά.

Γράφεις κάπου; Θα σε ενδιέφερε να γράψεις επαγγελματικά; Ρωτάω σοβαρά, με συγκεκριμένη πρόταση.

Αν σε ενδιαφέρει πες μου πώς να έρθουμε σε επαφή να σου πω λεπτομέρειες!

Χριστίνα
titinka@hotmail.com

11/13/2014 7:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker