Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Νομίζω ότι εRωτεύομαι - 2

γυρΝάς σπίτι, η ώΡα 2 π.μ.,
μέΝεις 1 ώΡα
στοΝ καναπέ σαν τη λοβοτομημένη, να μη θέλεις να καπνίσεις, να φας ή να πιεις, λες και ξαφνικά η καθήλωση στο στοματικό στάδιο πήγε πεΡίπατο,
απλώς κοιτάζεις κάποιο απροσδιόριστο σημείο απέΝαντι χωΡίς
Να βλέπεις και στο μυαλό σου παίζει σε flashback το βΡάδυ
που πέρασε και Νιώθεις ότι όλα τα έκανες λάθος αλλά και σωστά, πώς χάΡηκες
σαΝ πιτσιΡίκι
που του φέραΝε το χΡιστουγεννιάτικο
παιχΝίδι του όταν ήΡθε,
πώς μιλάς γι΄αυτόΝ στους άλλους και το πιο σημαντικό, θυμάσαι, θυμάμαι την πΡώτη
φορά που σε είδα κι όλες τις υπόλοιπες φορές, πώς σ΄έχω ξεχωρίσει μέσα μου και πώς όταΝ είσαι κοντά όλα είναι καλύτεΡα,
βεβαίως, όλα μπορείς Να τ΄ αλλάξεις είπες, κι αυτό εμένα με κάνει να νιώθω ασφαλής γιατί νομίζω ότι εγώ δεν είμαι μέσα σ΄ αυτά τα όλα, γιατί κάθε φοΡά
που σου μιλάω Νομίζω ότι καταλαβαίνεις όλα αυτά που δεν σου λέω -όχι γιατί δε θέλω, αλλά γιατί δε χΡειάζεται-
και παρόλα αυτά είσαι εκεί, πάΝτα, να με νοιάζεσαι, να με ακούς να λέω "μέσα μου δε νιώθω καθόλου δυνατή, δε θέλω άλλο νά 'μαι δυνατή, θέλω απλώς να είμαι το κοΡιτσάκι
κάποιου, Να με πάΡει
απ΄το χέρι και Να μου πει μην ανησυχείς τώΡα,
όλα θα πάΝε καλά" και δεν ξέΡω
αΝ τΡομάζεις
με αυτό ή αΝ ξέΡεις
πόσο κοΝτά έχεις βΡεθεί
στηΝ ψυχή μου, κοντά, πολύ κοντά, και πως χθες βΡάδυ,
για μια μαγική στιγμή, κατάλαβα πως η αγκαλιά σου είΝαι το πιο όμοΡφο μέρος που έχω βρεθεί εδώ και πολύ καιρό.

Ετικέτες

27 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

πολύ θα ήθελα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρια και να σε βρίσω, αλλά δε βοηθάς κι εσύ βρε παιδάκι μου! ;)

(:) :) :) :))

2/15/2007 11:19 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Τα σχόλια είναι περιττά...! Αν και όποτε και όταν βρίσκεις χρόνο γράφε...! μπας και θυμηθούμε πως είναι...! με συγκίνησες γμτ...! φιλιά...

2/15/2007 11:25 μ.μ.  
Blogger stefy said...

''μέσα μου δε νιώθω καθόλου δυνατή, δε θέλω άλλο νά 'μαι δυνατή, θέλω απλώς να είμαι το κοΡιτσάκι
κάποιου, Να με πάΡει
απ΄το χέρι και Να μου πει μην ανησυχείς τώΡα,
όλα θα πάΝε καλά'' γνωριζόμαστε από κάπου;;
Σειρά μου τώρα να βάλω τα κλάμματα. Κοίτα να το χαρείς..

2/16/2007 12:56 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ deadend: μικρό σαββατογεννημένο, θα γυρίσει ο τροχός ;)

@ adomiel: αν έκανα podcast τώρα, θα ήταν το πιο cheesy που έγινε ποτέ, if you know what I mean. Φιλιά

@ Stefy: κοριτσάκι, ξέρεις τι έχω καταλάβει; καλοί είναι αυτοί οι Κάποιοι, αλλά δυστυχώς πάνε κι έρχονται. Καμιά φορά, λοιπόν, για την ακρίβεια πολλές φορές, χρειάζεται ένα Plan B. Κάτι σαν "η Lost απόψε σε διπλό ρόλο, μια παίζει τον "Κάποιο", μια το "κοριτσάκι του". Κορυφαία ατάκα του έργου το "Όλα θα πάνε καλά". Φιλιά

2/16/2007 1:13 π.μ.  
Blogger kagelo said...

Αγαπητή lost έχω να κάνω μία πρακτική παρατήρηση: όταν γυρνάμε 2 το πρωί στο σπίτι μας, πέφτουμε γρήγορα γρήγορα στο κρεββατάκι μας γιατί σε λίγες ωρίτσες γινόμαστε στελέχη.
Κατά τα άλλα, τί άλλα νέα;

2/16/2007 7:52 π.μ.  
Blogger nosyparker said...

Tώρα άμα σου πω ότι σε ζηλέυω, μην το πάρεις στραβά καλά; :-)

Εμένα πότε θα μου συμβεί ρε γμτ, έπηξα!

ΥΓ --> ΝΡ το λένε το παληκάρι; :-PPP

2/16/2007 8:04 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

:)))))

2/16/2007 9:27 π.μ.  
Blogger allmylife said...

Γυάλα;
γυάλα;



γ υ ατί;;;

2/16/2007 9:59 π.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

2/16/2007 10:11 π.μ.  
Blogger Sofogreg said...

Αφιερωμένο:
" Friday, I'm in love"
το άκουσα πριν λίγο ξανά στον rocker blogger.

2/16/2007 10:21 π.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Βιοι Παραλληλοι Indeed.

Καλη συνεχεια %)

2/16/2007 10:48 π.μ.  
Blogger happyland said...

Επιτέλους κοριτσάκι!!!
Το περίμενα πολύ καιρό αυτό το κείμενο.

Μην ξεχάσεις να κλείσεις την Ε...

2/16/2007 11:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ ωραία όλα αυτά, πολύ ωραία. Ελπίζω ότι κάτι θα μάθω σήμερα... για να δούμε!

2/16/2007 11:59 π.μ.  
Blogger Rodia said...

Μα.. καλά, ακόόόόμα "νομίζεις"..?

:-))))

2/16/2007 12:27 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ωπ ωραία και ρομαντικά πράγματα...!

2/16/2007 2:18 μ.μ.  
Blogger Απολλώνια said...

Δώσε ένταση!

:)

(σε βρίσκω στα συγκινητικά υπέροχα!)

Σμααααααααααααααααααααααααακ!

(είδες που κατάλαβες τώρα; δεν χρειάζεται να το πω δεύτερη φορά πια.)
;)

2/16/2007 3:26 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

εγω παλι γιατι εχω την αισθηση πως πρεπει να σταματησουν τα planς
για να σταματησει πια κι αυτη η βασανιστικα σισσυφικη περιplanιση.(φορα τα κοκκινα παπουτσια της μαγΟζικης Ντοροθυ,πετα τα powersuits και αφησου να σε παρει στην αγκαλια του ο αγαπητικος κυκλωνας.γυμνη κι εκτεθειμενη.και ας.αλλο τροπο πιο απλο δε ξερω)

φιλι γλυκο:)

2/16/2007 5:31 μ.μ.  
Blogger Παράξενος said...

Κι εσύ Βρουτίνα...;

2/16/2007 6:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι εγινε ρε παιδια?

Μας την πεσανε?

Δεν ερωτευεσαι εμενα καλυτερα?Ειμαι πιο stable.

Καλα. Αντε. Και στα δικα μου.

Τα λεμε αυριο κουκουρουκου! Θα 'μαι εκει να σε προσεχω. Και να κραταω σημειωσεις. Θα με ρωτας μετα....

2/16/2007 6:40 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

μήπως πέρασε από εδώ ένα ξανθό παιδάκι με πάμπερς τόξο και βέλη;

Να του πείτε το ψάχνουν και αλλού...

2/16/2007 8:14 μ.μ.  
Blogger Natalia said...

σε ζηλεύω... αλήθεια σου λέω

2/16/2007 8:30 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Αν είναι για το πιο cheesy που έγινε ποτέ έλα να το κάνουμε μαζί... το μικρόφωνο στη διάθεση σου... μόνο τραγουδάκια και αφιερώσεις... θυμάσαι τους παλιούς ερασιτεχνικούς σταθμούς; και δεν ξέρεις ποτέ... μπορει να είναι και κολλητικό...! ;-)

Φιλιά...

2/16/2007 8:36 μ.μ.  
Blogger B said...

nice...ευχομαι να υπαρχει και τριτο μερος και τεταρτο και να ειναι ολα θετικα.

2/17/2007 3:23 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ kagelo: ας σώσει κανένας άλλος την εθνική οικονομία. Νισάφι πια. Κατά τα άλλα, καλά, ευχαριστώ, εσείς?

@ nosy: εμ, όταν σου έλεγα να τον πάρεις, έκανες τη δύσκολη :-ΡΡΡ

@ confused: ομοίως!!!

@ λιλένη: γυάλα γυάλα μες στη σάλα, τα μιλήσαμε :-ρ

@ sofo: and what about Saturday??? σας ευχαριστώωω

@ misi: μουαχαχαχα

@ happyland: για ποια με πέρασες??? Η Ε. κάτι τέτοιες ώρες είναι όλα τα λεφτά

@ τεφάλ: τα βασικά, όπως στο tango

@ rodia: εεε, ναι, μεγάλες μπουκιές τρώω, με τις μεγάλες κουβέντες δεν είμαι τόσο καλή :)

@ yo!reeka's: πολύ χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, αγαπητέ rebranded!

@ απολλώνια: τι μου είπες? τι ξέχασα? σχώρα με, ένα μυαλό πόσα να χωρέσει? Θα μου ξαναπείς, παρακαλώ πολύ? αυτό το φιλί το σβουριχτό, πολύ με αρέεεεεεεσει

@ gglolita: αφού ξέρεις, τα απλά είναι που μας δυσκολεύουν, τα γυμνά και-κυρίως-τα εκτεθειμένα. Φιλί back to you!

@ παράξενος: έλα τώρα, παραδέξου το, είχα γίνει πολύ βαρετή τελευταία, με όλη αυτή την κλαψομνίαση :))

@ Μιζ Βου: χαχαχα, εσύ πιο stable από ...ο,τιδήποτε!!! χαχαχαχα

@ ναυαγός: βεβαίως, βεβαίως, ό,τι μπορούμε θα κάνουμε (Θα μπορούσες, πακαλώ, να μου στείλεις το Lalalalalife is wonderful???)

@ natalia: φτύσε με, παιδί μου

@ adomiel: ο κυνικός εαυτός μου ανατριχιάζει και μόνο στη σκέψη :-ρρρ

@ brokenlink: αγαπητέ μου, και στα δυο να μείνουμε, όλα καλά. σημασία έχει που κάτι κουνήθηκε εκεί μέσα. Φιλιά

2/17/2007 5:39 μ.μ.  
Blogger tria said...

Να σε Ρωτησω κατι Να μου πεις Ναι?

2/20/2007 5:08 μ.μ.  
Blogger Kat Kourbeti said...

Παρακολουθώ το blog σου εδώ και αρκετό καιρό, μα ποτέ δεν βρήκα κάτι να πω... Λατρεύω τον τρόπο που γράφεις, που σκέφτεσαι, που μοιράζεσαι τις σκέψεις σου. Θαυμάζω την ειλικρίνεια και την απλότητα, που πολλές φορές κρύβονται κάτω από τις πολύπλοκες καταστάσεις μα λίγοι μπορούν και τολμούν να καταδείξουν.

Αυτό το comment έχει δύο σκοπούς: σου λέω γεια, για πρώτη φορά, επίσημα, και σου εύχομαι να ευχαριστηθείς και να κρατήσεις τα συναισθήματα αυτά όσο μπορείς, ή όσο'αφήσουν οι καταστάσεις.

Κ.

2/21/2007 8:57 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ tria: πουλάκια παν ψηλά!

@ kanella: σ΄ευχαριστώ και για τα δύο, μικρό μου. Καλώς σε βρήκα κι εγώ!

2/23/2007 8:04 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker