Τρίτη, Απριλίου 03, 2007

Οι άντρες δεν κλαίνε

{έχω πνίξει ό,τι ζωντανό είχα μέσα μου,

ό,τι θα μπορούσε να με πάρει και να με σηκώσει, να με κοπανήσει σε βράχια, να με κάψει σα βεγγαλικό, όμορφο, για μια στιγμή μόνο, για λίγο,

δεν υπάρχει για λίγο,

είμαι ένα business plan, με τα ρίσκα μου υπολογισμένα, το ίδιο και τις αποδόσεις, ό,τι πάρεις θα ΄ναι ίσο με ό,τι δώσεις,

μόνο να μη μου κλαις, όχι κλάμα,

μου θυμίζεις ότι σε 5 μήνες 23 μέρες και 11 ώρες θα πρέπει να γονατίσεις μπροστά μου μ΄ένα μονόπετρο κι εγώ θα πρέπει να δακρύσω από συγκίνηση, να πω δέχομαι, μετά θα πηδηχτούμε, ιεραποστολικό και απ΄τον κώλο, η περίσταση το απαιτεί, "τώρα επιτέλους μπορώ να σ΄εμπιστευτώ", θα έχω 3 οργασμούς, οι 2 απ΄το κανονικό μονόπετρο, ο τρίτος από αυτό της Durex, μετά θα κοιμηθούμε ήσυχοι, ευτυχείς, βάσει προγράμματος,

όχι, όχι, μη μου κλαις, δεν είναι στο ρόλο σου,

μέσα σου κάτι υπάρχει ακόμη ζωντανό, το βλέπω, μη φοβάσαι, μαζί θα το πνίξουμε, ξέρω καλά πώς, κοίτα με, σαν χθες έσπερνα θύελλες, μα τώρα ξέρω πώς, ξέρω τον τρόπο, όλα θα είναι ξανά υπολογισμένα, ασφαλή,
ΟΡΙΑ, ΔΙΑΟΛΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ,

Κυριακές-γιορτές-επετείους θα νιώθουμε στο 4, τις καθημερινές πάθος 1, συντροφικότητα 5, δέσμευση 5, έχουμε στόχους κοινούς, κοινωνική ζωή, κράτηση Σάββατο βράδυ στην Εδωδή, τα Σάββατα το πάθος εκτινάσσεται στο 3,

σου παίρνω πίπα μεθυσμένη, για μια στιγμή ξεχνώ ποιος είσαι, θυμάμαι ένα αγόρι που μου άρεσε παλιά, το διαγράφω,

είσαι αυτός που πάντα έψαχνα, μπορώ να μοιραστώ μαζί σου από το στεγαστικό μέχρι -αν κλείσω τα μάτια-το μουνί μου,

ξέρνάω στη σκέψη ότι δίπλα σου θα ξυπνώ τα πρωινά,

αααχ αυτά τα πρωινά στον ημι-υπαίθριο είναι άλλο πράγμα, θα βάλουμε περσίδες γιατί ο ήλιος είναι δυνατός και γρήγορα θα κάψει τις κουρτίνες, βρήκα και κάτι κομποζέ υφάσματα μούρλια για το σαλόνι, αχ, όταν μας φέρουν με το καλό και το καινούριο coffee table να καλέσουμε όπωσδήποτε τους γονείς σου για brunch μια Κυριακή,
μωρό μου, μαζί σου νιώθω τόσο ασφαλής.
ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΑΙΣ}

θέλω αυτό που φτύνω

Ετικέτες , ,

34 Comments:

Blogger kagelo said...

εξαιρετικό κείμενο

...

4/03/2007 7:54 μ.μ.  
Blogger Παράξενος said...

"οι 2 απ΄το κανονικό μονόπετρο, ο τρίτος από αυτό της Durex",
τι είπες τώρα!

"θέλω αυτό που φτύνω!"
τι είπες τώρα!

"τώρα επιτέλους μπορώ να σ΄εμπιστευτώ"
τι είπες τώρα!

Με αυτό το κείμενο είχα τριπλό οργασμό.

4/03/2007 8:32 μ.μ.  
Blogger Lost said...

οι 2 πιο σημαντικοί άντρες της ζωής μου για σήμερα, ο ένας κάτω από τον άλλο. Αγόρια, ουυυυυυ, έρχομαι για τρελή τριπλέτα!

(σόρρυ, αγόρια, αλλά έπρεπε να γράψω καμιά μλκία πριν λαλήσω - ευχαριστώ για τα σχόλια)

4/03/2007 8:36 μ.μ.  
Blogger Παράξενος said...

A!
όσο για το "ό,τι πάρεις θα ΄ναι ίσο με ό,τι δώσεις", το έχει γράψει κι ο Ανδρικάκης σε ένα από τα αγαπημένα μου ρεφραιν της ελληνικής δισκογραφίας:

"ζωή με το κομμάτι δηλαδή
να δίνεις όσα παίρνεις μετρημένα
να μένει αυτή η γεύση η πικρή
κι απ' την αρχή να 'ναι όλα τελειωμένα"

4/03/2007 9:01 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Σειρά σου να με κάνεις κομμάτια, έχεις οίστρο τελευταία ;-)

4/03/2007 9:45 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

You're killing me

4/03/2007 11:23 μ.μ.  
Blogger Queerdom said...

Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ και καιρό..:) Αν και όχι δεν χαμογελώ πλατιά..

4/04/2007 1:24 π.μ.  
Blogger Dawkinson said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

4/04/2007 7:36 π.μ.  
Blogger Dawkinson said...

Καταπληκτικές αλήθειες,
για τις κατα-πληκτικές ζωές των αστών (άστο...).

4/04/2007 7:39 π.μ.  
Blogger Παναγιώτης Βρυώνης said...

Πολύ καλό...

4/04/2007 8:19 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Αχ και να ξερες τι μου έκανες. Fucked up life of a girl you ve met.

4/04/2007 8:32 π.μ.  
Blogger Αγγελική Στ. said...

Πάααρα πολύ δυνατό κείμενο! Καλημέρα!

4/04/2007 9:54 π.μ.  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Για όλα όσα μας βασανίζουν και τα αποδεχόμαστε, και τα υπομένουμε, υπάρχει ένα τίμημα.

Ώστε, έτσι σκέφτονται οι γυναίκες... χμμ... (προβληματισμός).

ο:)

4/04/2007 10:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή η προσπάθεια συμπύκνωσης 100 στερεοτύπων σε ένα μικρό κείμενο, η ειρωνεία των κλισέ κι η λογοπαίγνια διάθεση. Μόνο που όσα η κατακλείδα θέλει να πει, η πραγματικότητα τα ακυρώνει: τα συναιθήματα είναι πιο δυνατά από τα όρια, no?

4/04/2007 1:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

3πλός οργασμός πολλαπλός οργισμός. Καλό πάσχα να έχουμε :)

4/04/2007 1:41 μ.μ.  
Blogger Απολλώνια said...

Έ και; Απλά κάνε αυτό που θες.
Χωρίς τύψεις γιατί "όλα αλλάζουν".
;)

Καλησπέρες!

4/04/2007 3:35 μ.μ.  
Blogger ntetzevou said...

Πολλα στερεοτυπα και κλισε μαζι πονανε περισσοτερο απο ενα. Οταν προκειτε για ενα συνηθως δεν το αναγνωριζουμε. Το προσπερναμε ή ζουμε μαζι του θεωροντας το σχεδον φυσιολογικο. Η δυναμη του κειμενου πηγαζει απο την συγκεντρωση των στερεοτυπων που ολοι ζουμε με καποια απο αυτα απλα (βλ.παραπανω). Δεν προκειτε απλα για μια συμπυκνωση. Για εναν χαρτη μαλλον που βοηθαει να βρουμε τα δικα μας κουραδια και να τα αποφυγουμε. Απλα θελει περισσοτερη συγκεντρωση στα σημεια και οχι στο συνολο. Υπεροχο κειμενο Λοστ. Στ'αληθεια..

4/04/2007 4:01 μ.μ.  
Blogger ναυαγός said...

Προτείνω όλα αυτά να μείνουν μεταξύ μας, για να μην το στείλεις αδιάβαστο κι αύτον τον άνθρωπο.

:))))

4/04/2007 4:19 μ.μ.  
Blogger kira said...

Δεν έχω λόγια...
Οδυνηρά υπέροχο κείμενο!

4/04/2007 4:52 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Απόψε είμαι όλο θαυμαστικά! Όταν βλέπεις τα πάντα από ψηλά, αποστασιοποιημένα, σου φαίνονται θαυμάσια, γιατί όχι...Πραγματικά θαυμάσιο μου φαίνεται και το ότι έβρεξε ξανά δάκρυα, όπως και το ότι βλέπω πολύ καινούριο κόσμο εδώ μέσα!

@ παράξενος: παράξενα γούστα!

@ nosy: θα προτιμούσα να μην είχα!

@ aurelia: Ι know!

@ queerdom: σ΄ευχαριστώ. ωραίο blog έχεις!

@ dawkinson: (λες, ε???) welcome!

@ Παναγιώτης: ευχαριστώ!

@ crucilla: σώπα βρε, μικρό κορίτσι!

@ sunshine: καλησπέρα!

@ aggelos: μάλλον εγώ σκέφτομαι έτσι, μην τις πάρω και στο λαιμό μου!

@ hooj: παρεξηγήσατε! όταν γράφω εδώ δεν προσπαθώ, απλώς γράφω! στο ερώτημά σας δεν έχω απάντηση!

@ σεξπυρ: από το στόμα σου και στου Θεού τ΄ αυτί!

@ απολλώνια: βρε, λες; (μόνο ερωτηματικό, χωρίς θαυμαστικό)

@ ντετζεβου: υγεία!

@ ναυαγός: συμφωνώ!!!

@ kira: σώπα, παιδί μου, θα περάσει!

4/04/2007 9:01 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Πολύ ωραίο κείμενο...! Αλλά που τα έχεις ακούσει αυτά βρε παιδάκι μου; τςτςτςτςτςτς πολύ τηλεόραση βλέπεις...! :-Ρ

4/04/2007 9:49 μ.μ.  
Blogger Sofogreg said...

Οκ lost. Παρακάτω.
Και σταμάτα να φτύνεις αυτό που θες.Ή να θες αυτό που φτύνεις; Δεν ξέρω. Μπερδεύτηκα.

4/05/2007 3:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

δεύτερη φορά σχολιάζω κείμενο σου:

α) Λατρεύω τη γραφή σου και το blog σου είναι απ τα ελάχιστα που παρακολουθώ καθημερινά.

β) Συχνά αρκεί μια παράγραφος ή μια πρόταση σου για να με κάνει κομμάτια, να με εξιτάρει να με τσακίσει, να με εμπνεύσει, να θέλω κι αλλο/όχι άλλο δεν αντέχω τόσες αληθεια/πόνο/παράνοια/χάσιμο/αναζήτση φτουξαναπαμε εμπρός απ την αρχή. Nelly Furtado “Flames 2 dust, lovers 2 friends, why -the fuck- all good things come to an end” ?

γ) επιλέγεις ενέσιμα τραγούδια να επικουρήσουν την αναίσχυντη, χωρίς συμπόνια πένα σου / μαλακία εφεύρεση το podcasting, θα πρεπε ν απαγορεύεται διά ροπάλου blogs σαν το δικό σου

δ) το κλάμα ουδεμία σχέση έχει με δεν σε σχέση με τα όρια, τους υπολογισμούς και την ασφάλεια, έχω περπατήσει εκεί, στο ναι και το όχι, στο θέλω και πάλι σκατά, στον έρωτα δίχως αγάπη, στην συμβιβασμένη αγάπη δίχως έρωτα, στο γιατί να μην είναι τέλεια/χωρίς τραύματα/ ο παλιός μου έρωτα όπως ΕΓΩ τον ήθελα/τέλεια/μαγικά/γαμάτα ΟΡΙΑ θέλω και δεν θέλω/ είμαι άνθρωπος δεν υπάρχει πρέπει είναι λάθος το σωστό είναι το ενεργητικό πρέπω/πρέπω αυτό που θέλω εγώ/ πάντα. Τα όρια είναι ένα εύρημα, μια επινοημένη έννοια, όπως ο χρόνος, και είναι στην διακριτική μας ευχέρεια να τα στήσουμε/διαλύσουμε/ορίσουμε/παραβιάσουμε/ θέμα χειρισμού ανάλογα με τα πρέπω σου.

Συγχώρεσε τον οίστρο, ξεκίνησα να γράψω σε σένα και κατέληξα να γράφω για μένα. Υπήρξες η αφορμή, ευχαριστώ.

4/05/2007 9:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όπως ειπωθηκε, οδυνηρά δυνατό κείμενο! Όχι ότι είναι πάντα έτσι ,αλλά ρε παιδί μου αν βγάλεις όλες τις σάλτσες, ίσως κάτι τέτοιο να μένει από τον απολογισμό μιας σχέσης.. Αυτό με το δαχτυλίδι Durex πολύ της μόδας τελευταία!

4/05/2007 11:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αφώνου!!!! :)))

Καλό Πάσχα, να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται :))

4/05/2007 6:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ah, life's got so much than trying..and more questions than answers..

4/05/2007 9:33 μ.μ.  
Blogger gademissa said...

Λες τα πράγματα με τ όνομά τους. Οπως πάντα....
Να σαι καλά :-)

4/06/2007 10:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

scary...η πραγματικότητα εννοώ. η τελ πρόταση με μπέρδεψε μόνο. αυτό που φτύνεις, θα μπορούσες χαλαρά να το εχεις, αν το ήθελες. αλλά κάτι δεν κατάλαβα, νομίζω.
φιλί.

4/07/2007 12:46 π.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

"μαζί σου νιώθω τόσο ασφαλής"
Μεγαλώνουμε;

4/08/2007 3:19 μ.μ.  
Blogger Live!News said...

Έπρεπε οπωσδήποτε να αφήσω ένα comment όχι για να πω κάτι επιπλέον απο τους υπόλοιπους αλλά γιατί αυτό το κείμενο μιλάει για πολλά.
Πολύ δυνατό, πολύ ωραίο.

Ελπίζω να μη γίνει ποτέ αυτοβιογραφικό.

Χαιρετισμούς.

4/08/2007 8:57 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ adomiel: ναι, μεσημεριανή ζώνη:P

@ Sofo: άλλοι πληρώνουν 60 ευρώ την ώρα, εγώ έχω τις λύσεις τσάμπα!!! τα σέβη μου

@ ανώνυμος: Εγώ ευχαριστώ, feel free, όποτε, υποψιάζομαι ότι κι εγώ θα λάτρευα τη γραφή σου αν, το σκέφτεσαι να?

@ lifewhispers: βαθιά μέσα μου ΠΙΣΤΕΥΩ / ΕΛΠΙΖΩ ότι υπάρχουν σχέσεις που τους βγάζεις τις σάλτσες και μένουν πολλά περισσότερα από αυτό. Κι αν δεν υπάρχουν, θα πρέπει να τις δημιουργήσουμε ;)

@ confused: αντεύχομαι, τα καλύτερα να σας βρουν!

@ hooj: τελικά συμφωνούμε

@ gademissa: προσπαθώ :))

@ deadend: αυτή ακριβώς η πρόταση με μπερδεύει κι εμένα, χρόνια τώρα. Φιλί back

@ νερίνα: ακριβώς, και ζυγιάζουμε τα τιμήματα

@ luccia: σ΄ευχαριστώ, σου το εύχομαι!

4/09/2007 9:29 μ.μ.  
Blogger Troll said...

χμ?

4/16/2007 3:22 μ.μ.  
Blogger Samantha said...

Ευτυχώς...δεν είμαι μόνη μου...υπάρχουν κι άλλοι στην κατηγορία μου...

6/15/2007 4:54 μ.μ.  
Blogger mantz said...

AAA
(άνευ σχολίων...)

9/21/2007 8:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker