Κυριακή, Απριλίου 01, 2007

Εν Τάξει

Οικογένεια Lost με 1 σκυλί κανονικό και 3 κολάζ

Έπιασα μια καλή δουλειά. Πολυεθνική, τμήμα πωλήσεων, καλά λεφτά, ασφάλεια στο βαθμό που μια δουλειά μπορεί να σου δώσει ασφάλεια στις μέρες μας.

Αγόρασα σπίτι σε προάστιο. Έχει μεγάλο σαλόνι, 3 κρεβατοκάμαρες (1 master & 2 παιδικές), πολλές ντουλάπες, ημι-υπαίθριο, 2 θέσεις στην πυλωτή. Είναι δίπλα στη μάνα μου. Θα μας βοηθά με τα παιδιά, όταν με το καλό έρθουν.

Αγόρασα αυτοκίνητο. Status σε συνδυασμό με Οικογενειακό. Να μας χωράει με τα παιδιά, όταν με το καλό έρθουν.

Έκοψα το τσιγάρο. Ασκούμαι 2-3 φορές την εβδομάδα. Αλκοόλ δεν έπινα ποτέ. Τα ναρκωτικά τα έκοψα στη μετεφηβεία. Η διατροφή μου λίγο ακόμη και θα ακολουθεί πιστά την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής. Ο γυναικολόγος μου λέει ότι το σύστημα δουλεύει ρολόι.

Ανανέωσα τη γκαρνταρόμπα μου. Αποχρώσεις της γης για την ημέρα, με φυσικά υφάσματα και κομψά αξεσουάρ. Μακιγιάζ διακριτικό, ίσα να δείχνω φρεσκαδούρα. Για το βράδυ μεταλλιζέ υφάσματα, φόρμες ιδιότροπες που όμως πολύ απέχουν από το πουτανέ / τραγουδιάρικο. Μακιγιάζ με τονισμένα μάτια ή χείλη. Ποτέ και τα δύο. Μαλλιά με φυσικές ανταύγειες, ξανοιγμένα λες από τον ήλιο.

Είμαι έτοιμη. Έκανα χώρο στη ζωή μου για να έρθεις, ετοίμασα προσεκτικά το σκηνικό και περιμένω να εμφανιστείς. Θα με διαλέξεις από το σωρό, θα με γονιμοποιήσεις δις και θα περάσουμε μια όμορφη ζωή, με super market κάθε δεύτερο Σάββατο. Δεν χρειάζεται να με αγαπάς. Ούτε εγώ θα σε αγαπώ. Μπορείς και να με κερατώνεις, αν θέλεις. Αρκεί να μην το μάθουν οι φίλοι μας. Καλό θα ήταν να έχεις ένα εξοχικό κοντά στην Αθήνα για να ξεσκάνε τα παιδιά τα καλοκαίρια. Α, και να είσαι φωτογενής. Πάντα ήθελα να έχω όμορφες οικογενειακές φωτογραφίες στο σαλόνι. Όλα τα άλλα τα έχω υπό έλεγχο. Όλα τα άλλα είναι εν τάξει.

Ετικέτες , ,

22 Comments:

Blogger nosyparker said...

Genius!

4/01/2007 10:26 μ.μ.  
Blogger kagelo said...

Προτιμώ μακράν αυτό το μοντέλο από άλλα με σπέρμα, δάκρυα κι ιδρώτα.

Το bug, βέβαια, και στα δύο μοντέλα είναι ότι ο κήπος του γείτονα είναι πάντα πιο πράσινος από τον δικό μας...

4/01/2007 10:26 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Όπα!Καλά που είπες γυναικολόγο-ξέχασα το ετήσιο ΠΑΠ μου!
(Κατά τα άλλα με έριξες σε βαθιά κατάθλιψη,ευχαριστώ:(

4/01/2007 11:19 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ nosy: υπερβάλλετε!

@ kagelo: αστειεύεστε!

@ aurelia: παρακαλώ!

4/02/2007 12:31 π.μ.  
Blogger happyland said...

Καλά ρε χαμένη...δεν είχαμε πει πως θα πηγαίναμε μαζί για ανταύγειες; Πάλι το ξανθό της Μενεγάκη σου έφτιαξε!

4/02/2007 1:02 π.μ.  
Blogger happyland said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

4/02/2007 1:02 π.μ.  
Blogger happyland said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

4/02/2007 1:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εύκολο

(γμτ πστ)

4/02/2007 1:59 π.μ.  
Blogger Παράξενος said...

Το αποφάσισα.
Όλη αυτή η απίστευτα γοητευτική μίξη χιούμορ, αισιοδοξίας, βαθειάς ψυχολογικής/κοινωνιολογικής παρατήρησης και απελπισίας που συναντώ στα κείμενά σου, είναι εντελώς τυχαία. Δεν γίνεται να τα πετυχαίνει όλα αυτά κάποιος σκόπιμα.

4/02/2007 2:57 π.μ.  
Blogger alexis said...

έπεσα :(δε χτύπησα όμως)

4/02/2007 7:02 π.μ.  
Blogger alexis said...

και τώρα που το θυμήθηκα, δεν είχες πει ότι δεν θα ξανανέβαζες μαύρο ποστ?

4/02/2007 7:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γαμάτο ποστ. Δύναμη.

4/02/2007 11:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δηλαδή είναι όλα έτοιμα! Τέλειο ποστ! Κάτσε τώρα να δεις αν σου βγουν όλα σύμφωνα με τον προγραμματισμό σου!

4/02/2007 1:04 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σ' ευχαριστώ Lost!
Δήμητρα

4/02/2007 7:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και τώρα άκου το a lady of a certain age των divine comedy

4/02/2007 10:02 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ happyland: είσαι σε σύγχυση. Σύνελθε. Δικαιολογείσαι!

@ pascal: σχεδόν αστείο!

@ παράξενος: σωστά!

@ thrills: σήκω κι όπως θά 'ρχεσαι φέρε κι έναν Τερκενλή! είπα ξείπα

@ σεξπυρ: κολακεύομαι!

@ lifewhispers: κάθομαι! αλλά όχι πάνω στον προγραμματισμό μου!

@ Δήμητρα: χαρά μου!

@ vina: στείλτο μου, παρακαλώ, είμαι άσχετη με τα μουσικά!

4/03/2007 12:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αποκλείεται,
δεν μου μοιάζεις έτσι,
δε λειτουργείς έτσι..γνώμη μου..

4/03/2007 1:17 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Μανίτσα το Lady of a certain age είναι ταμάμ για την περίσταση . Τσίμπα το λινκάκι

http://inmymp3player.blogspot.com/2007/03/divine-comedy-lady-of-certain-age.html

Αχ, με μελαγχόλησες κομματάκι!

4/03/2007 11:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

έτσι μπράβο, και δεν ήξερα πού να τής το στείλω

4/03/2007 11:35 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ stefy: η απάντηση στο επόμενο post

@ Crucilla: είστε θησαυρός!!!

@ vina: η πρόθεση μετρά!

4/04/2007 8:42 μ.μ.  
Blogger oceansofangels said...

Desperate gousewife!

p.s. το goosewife μου βγήκε καταλάθος αλλά μου αρέσει παραπάνω και το αφήνω

4/10/2007 9:07 μ.μ.  
Blogger Troll said...

Περιεργο δεν παρουσιαστηκε κανενας εθελοντης...κατεβασε λιγο ακομα τον πυχη!!!

4/16/2007 3:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker