Πέμπτη, Απριλίου 19, 2007

Ζωή σε Μας

Όταν έγραφα το τελευταίο μου ποστ, ούτε που φανταζόμουν τι θα ακολουθούσε.
To be honest, ούτε και μ΄ένοιαζε. Ήμουν πολύ φορτισμένη στην προσπάθειά μου να εκφράσω αυτά που ένιωθα στον έναν και μοναδικό παραλήπτη που είχα στο κεφάλι μου. Και μετά, όταν κουτσά στραβά τα έγραψα, άρχισα να σκέφτομαι ότι όταν καταφέρνεις να πεις ΘΕΛΩ, έστω κι αν προσπαθείς εκ των υστέρων να το αναιρέσεις με λιλά σχόλια, έχεις ήδη κάνει ένα βήμα μπροστά. Τρομακτικό!
Και μετά και μετά...είπα να πέσω με τα μούτρα στο μπροστά, το οποίο θέλει αρχίδια για να το προσδιορίσεις και κατόπιν να το διεκδικήσεις. Ή να αφεθείς να σε διεκδικήσει εκείνο -στην περίπτωσή μου, αυτό κι αν θέλει αρχίδια. Μ΄αυτά και με τ΄άλλα, το τελευταίο πράγμα που με ένοιαζε ήταν πώς θα κάνω μια σεμνή τελετή για το κλείσιμο του blog μου.
Εκ των υστέρων λοιπόν:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα email σας.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα σχόλια.
Εννοείται ότι δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή να τα κλείσω, πάντα το blog μου είχε σχόλια ανοιχτά σε ανώνυμους και μη, χωρίς comment moderation, χωρίς ΠΟΤΕ να σβήσω ΕΝΑ σχόλιο.
Εννοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση να το σβήσω το blog, περιέχει το πιο δύσκολο και σκοτεινό κομμάτι μου, που όμως πάντα θέλω να θυμάμαι. Περιέχει τα δικά σας σχόλια, ζεστά, έξυπνα, αστεία, κολακευτικά, καυστικά, ΚΑΙ ΓΑΜΩ! Εννοείται ότι γούσταρα όταν μου γράφατε ότι γουστάρατε αυτά που έγραφα, υπάρχει κάποιος που δε γουστάρει τα καλά λόγια?
Εννοείται ότι θα σας ξαναβρώ και θα με ξαναβρείτε στα blogs. Όχι εδώ (ανώνυμο παπάρι, τζάμπα έχασες τον ύπνο σου, μουαχαχαχα), το μαύρο template δεν μου πάει πια, όπως ήδη έγραψα άλλος ένας κύκλος κλείνει κι εγώ βρίσκω άλλα χρώματα για φόντο στη ζωή μου, τέτοια που να ταιριάζουν με τα φωτεινά μου κομμάτια, είμαι σε φάση I have a dream και τέτοια τώρα, υπομονή κι όλα θα γίνουν.
Εννοείται ότι τα σχόλια και πάλι θα μείνουν ανοιχτά, γιατί εννοείται ότι είμαι attention/comment whore και εννοείται ότι τα ανώνυμα/επώνυμα παπάρια που ποτέ δεν έμαθαν να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους πάντα θα παίρνουν τα παπάρια όλων μας.
Το τελευταίο τραγούδι που διαλέγω για αυτό το blog είναι το "I've got you under my skin" από Frank & Βοno. Είναι κι αυτό παραγγελιά και αφιερωμένο. Σε όλα όσα κρατήσαμε βαθιά στην καρδιά μας τόσο όσο να γίνουν κομμάτι μας.
I've got you under my skin
I've got you deep in the heart of me
So deep in my heart,you're really a part of me
I've got you under my skin
I've tried so not to give in
I've said to myself this affair never will go so well
But why should I try to resist, when baby I know so well
That I've got you under my skin
I'd sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats and shouts in my ear
Don't you know blue eyes, you never can win
Use your mentality, wake up to reality
But each time I do, just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin
I'd sacrifice anything come what might
For the sake of having you near
In spite of a warning voice that comes in the night
And repeats and shouts in my ear
Don't you know you fool, you never can win
Use your mentality, wake up to reality
But each time I do, just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin
And I love you under my skin

Ετικέτες

34 Comments:

Blogger ntetzevou said...

Μ'αρεσεις... εχμμ... γενικα ;D


Β good :*

4/19/2007 3:38 π.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ωραιες οι σκεψεις σου.
Καλη ανταμωση ευχομαι και καλα να περνας!

4/19/2007 9:36 π.μ.  
Blogger kira said...

Σε διαβάζω εδώ και κάμποσο καιρό χωρίς να σχολιάσω ποτέ, μου αρέσουν όμως πολύ αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα γράφεις. Με το σημερινό σου ποστ δεν κατάλαβα τι σκοπό έχεις γενικώς, αλλά θα ήθελα να πω ότι δεν θα ήθελα να σε στερηθούμε...

4/19/2007 10:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

How nice. Some blogs* are destined to die young.

Meet you oute there on the bright side !

(*) http://lost-without-lost.blogspot.com/

4/19/2007 11:02 π.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Α να μπράβο-και είχε αρχίσει το μαύρο να με κουράζει στα μάτια...
be safe:)

4/19/2007 1:15 μ.μ.  
Blogger industrialdaisies said...

Κι εγώ, που δεν σου έγραψα ποτέ, να σου πω τώρα καλή αρχή-συνέχεια. Και καλό κουράγιο.

4/19/2007 4:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εχθες η "φιλη" μου και με κατηγορησε οτι στελνω υβριστικα μηνυματα στο blog της.
Η χειριστη κατηγορια: αδικη, ακαιρη και - το χειροτερο - ο αποστολεας ηταν κοντινος. Γειτονας. Μες την καρδια μου τον ειχα. Σα να ανακαλυπτω οτι εχω καρκινο - και το μονο που ηθελα ηταν να βγει αυτος ο Ογκος απο μεσα μου.

Λογια σου:
"εννοείται ότι τα ανώνυμα/επώνυμα παπάρια που ποτέ δεν έμαθαν να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους πάντα θα παίρνουν τα παπάρια όλων μας"

Δεν στο ειπα την πρωτη φορα που με προσεβαλες δημοσιως, αν και επρεπε:

Σα δε ντρεπεσαι.

4/19/2007 6:11 μ.μ.  
Blogger aa-duck said...

ετσι ρε :)
τώρα σε καταλαβαίνω κάπως καλύτερα.

χαίρομαι που είσαι καλά ελπίζω το το χαμόγελό μου το νετικό να φτάνει μέχρι εκεί αληθινό.

:)))))))))))))))))))))))))))

!!!!!!!να περνάς καλά!!!!!!!!!!!

4/20/2007 2:25 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βρε, πάλι τα ίδια αρχίσατε;

Μπήκα να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο comment και μου χάλασε η διάθεση. Είμαι σίγουρος πως πρόκειται για παρεξήγηση,αλλά μάλλον το πρόβλημα είναι βαθύτερο.Κρίμα.

Τέλος πάντων. Με έκπληξη διαπίστωσα προχθές πως το, όντως, υπεργαμάτο blog κατεβάζει ρολλά.

Αν και δεν ήμουν ο πιο τακτικός επισκέπτης, θα μου λείψει.

Αυτό που μου άρεσε, εκτός από τα ίδια τα κείμενα, ήταν το γεγονός ότι μπορούσα να έρχομαι όποτε θέλω και να αισθάνομαι ευπρόσδεκτος. Με άλλα λόγια, δε χρειαζόταν συνεχής προσπάθεια για να διατηρείται η οικειότητα. Κάτι σαν τη σχέση μου με την ίδια τη lost, δηλαδή.

Επίσης, εδώ εθίστηκα στο να γράφω τις σκέψεις μου (ιδιωτικά) και κατάλαβα πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι.Βέβαια, το να γίνεται αυτό με σκοπό τη δημοσιοποίησή τους κρύβει τον κίνδυνο της εσκεμμένης επέμβασης στην αυθεντικότητα, χάριν αυτών που διαβάζουν. Νομίζω πως η lost ισορρόπησε θαυμάσια ανάμεσα στην ειλικρίνια και την ανάγκη για αποδοχή. Εγώ, πάλι, έχω στο pc μου μία σειρά από files (καλά καμουφλαρισμένα πίσω από περίτεχνες κωδικές ονομασίες) που προτιμώ να πεθάνω από το να τα διαβάσει άνθρωπος.

Αναφορικά με τους ανώνυμους, επώνυμους, ανώνυμο-επώνυμους κλπ σχολιαστές, έχω να πω τα εξής:

Εννοείται ότι ο καθένας μπορεί να λέει και να καταλαβαίνει ό,τι θέλει. Έτσι και αλλιώς, οι περισσότεροι είναι υποχρεωμένοι να κρίνουν εξ’ολοκλήρου από αυτά που διαβάζουν, ενώ κάποιες από τις ιστορίες εκτείνονται πέρα από τα όρια αυτού του blog. (μην ξεχνάτε πως αρκετοί από εμάς γνωριζόμαστε και στην πραγματικότητα)

Τώρα, αν μερικοί χρειάζεστε την ανωνυμία για να μπορέσετε να ξεφύγετε από τους περιορισμούς της ιντερνετικής προσωπικότητας, που δημιουργήσατε με σκοπό να μπορέσετε να ξεφύγετε από τους περιορισμούς της καθημερινής ζωής σας, μάλλον πρέπει να ανησυχείτε.

Κατά τα άλλα, μου φαίνεται πολύ θεττική όλη αυτή η διάθεση για καινούρια πράγματα, χώρις να ακυρώνεις ταυτόχρονα την προσωπική σου ιστορία.
Και, μάλιστα, με εξαιρετικό soundtrack.

Αυτά.... μάλλον ήρθε η ώρα να δικαιολογήσω το μισθό μου. Και ενώ ο προϊστάμενος, στο πίσω γραφείο, δεν αισθάνεται καμιά επιθυμία να κάνει το ίδιο (αντιθέτως, χαριεντίζεται σα βλαξ με τη γραμματέα προς ψυχαγωγία τον περαστικών και δική μας αμηχανία), ολοκληρώνεται και η δική μου, σύντομη, καριέρα ως nr.

Στο εξής, θα είμαι ο Blogerfucker, ο Τιμωρός του Διαδυκτίου.
Στόχος μου: να βρίζω ανελέητα όποιον δεν έχει ενδιαφέροντα και χαζεύει όλη μέρα στο ίντερνετ.

Καλό ταξίδι, Lost. May the force be with youuuuu!

4/20/2007 4:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ανυπομονώ για τα χρώματα που θα διαλέξεις στη συνέχεια!
Να είσαι πάντα καλά :))

4/22/2007 10:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να μας πεις που θα σε βρίσκουμε όμως, Lost.. Να μη μας αφήσεις έτσι, ναι? Και με άσπρο και με κόκινο, ακόμη και με ροζ (που σιχαίνομαι) φοντο! Αφού το ξέρεις ότι θα είμαστε εκεί...

4/22/2007 11:16 π.μ.  
Blogger Unknown said...

είμαι σίγουρος ότι ο νέος κύκλος θα είναι ακόμη καλύτερος και ελπίζω τα χρώματα να γεμίζουν πάντα τη ζωή σου ;)

4/22/2007 11:49 π.μ.  
Blogger NinaC said...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

4/22/2007 1:03 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

να προσέχεις!

4/24/2007 10:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Προσωπικά Lost κρατώ ότι έδωσες ένα δύσκολο προσωπικό αγώνα και κέρδισες !!!! Χαίρομαι με αυτά που διάβασα ιδίως στο προτελευταίο σου ποστ. Χαίρομαι για εσένα!!!
Στη ζωή ερχόμαστε , όχι ως άγραφος πίνακας, αυτό είναι αποδεδειγμένο πιά, αλλά έτοιμοι σε κάποια εσωτερικά πράγματα και ανέτοιμοι σε άλλα. Το να συνειδητοποιούμε κάτι τέτοιο είναι το πρώτο βήμα.
Το να καταφέρουμε την υπέρβαση των δεδομένων μας είναι άθλος!!! Δυστυχώς περνά μέσα από τον πόνο:( Όποιος βγεί όμως στο φως, βγεί από το τούνελ του, βγαίνει πολύ πιό δυνατός. :))))
Έχεις δίκιο. Δύναμη δεν είναι η απροσπέλαστη πανοπλία. Δύναμη ψυχής είναι να αποφασίζεις να τη σπάσεις και να ρίχνεσαι στη ζωή αχόρταγα με λαμπερά μάτια και χαμόγελο.
Κύκλοι είναι.
Καλό ξεκίνημα στο νέο σου κύκλο και να σε βγάλει στην ποθητή ακτή.
Χαιρετώ εσένα και το έγχρωμο μέλλον σου...

4/24/2007 11:36 π.μ.  
Blogger Dawkinson said...

καλή νέα αρχή! κάνω κιεγώ μια, γι' αυτό και αυτή η ευχή, πίστεψέ με, έχει μεγάλο ειδικό βάρος.

4/25/2007 4:26 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Τώρα πέρασα από 'δω και λυπάμαι πολύ...
Θα ξέρεις τι κάνεις, όμως, θα βρεις τον τρόπο σου.
Όμορφο blog ήταν ετούτο.

4/30/2007 2:10 μ.μ.  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Πέρασα μήπως είχες κανονίσει κάτι για τα σαράντα, αλλά μπα.
Καλό σου βράδυ μικρή, ελπίζω μα μην χρειάζεται ομπρέλλα εκεί που είσαι..
:)

5/08/2007 7:22 μ.μ.  
Blogger aa-duck said...

paliolost που σε ανακάλυψα πάνω στο φευγιό, πάντα περνάω από εδώ για να διαβάσω τις εγγραφές σου έστω ετεροχρονισμένα.

kwlopaidaki, να περνάς καλά :D

5/09/2007 4:43 π.μ.  
Blogger Live!News said...

Αν και πολύ μου αρέσει το blog σου δεν λυπάμαι που το κλείνεις γιατί πας για κάτι καλύτερο, χρωματιστό και πάνω απ'όλα ΚΑΙ-ΝΟΥ-ΡΙΟ!
Σου εύχομαι καλή συνέχεια- και να μας πεις που θα σε βρίσκουμε!

Καλή συνέχεια!
Luccia

5/11/2007 12:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

zAnmBh Your blog is great. Articles is interesting!

10/26/2007 10:23 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

geLEWp Wonderful blog.

10/26/2007 8:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Please write anything else!

10/26/2007 9:16 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Thanks to author.

10/26/2007 9:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Thanks to author.

10/27/2007 9:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Hello all!

10/27/2007 10:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Please write anything else!

10/28/2007 4:44 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

10/30/2007 8:15 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

10/30/2007 11:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

10/30/2007 3:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

R9LunD Hello all!

10/31/2007 8:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

10/31/2007 9:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

lost moy an eisai kapou ekei eksw ksanaemfanisou..ta keimena sou htan lutrwtika..mou exeis leipsei.. :(

8/13/2008 6:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

It's nearly impossible to find educated people in this particular topic, but you seem like you know what you're
talking about! Thanks

Here is my web page :: dota2hacks.com
Also see my webpage > http://dota2hacks.com

3/03/2013 1:52 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker