Σάββατο, Δεκεμβρίου 02, 2006

Υπομανία

kagelo & Happy friend: Μετράτε και στην ανάγκη πιάστε τα λίθια:

Προκειμένου να είναι δυνατή η διάγνωση της μανίας, 3 ή περισσότερα από τα παρακάτω συμπτώματα πρέπει να είναι παρόντα κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, σχεδόν κάθε ημέρα και για διάστημα μεγαλύτερο της μιας εβδομάδας.

- Αυξημένη δραστηριότητα και ανησυχία
(3 post σε 24 ώρες και παρασκευο-ξενύχτι και πρωινό κομμωτήριο και εναγκαλισμοί στο ασανσέρ και μικρός τυμπανιστής ακαπέλα???) Μάλλον ναι

- Υπερβολικά ευφορική διάθεση
Χαχαχα

- Ακραία ευερεθιστότητα
(η κοπέλα που μου έβγαλε τα φρύδια έκανε το ένα καμπύλη, το άλλο τόξο. δεν την έδειρα. άρα...) Τσου

- Γρήγορη σκέψη, γρήγορος λόγος και εναλλαγές ιδεών
Μονίμως

- Διάσπαση της προσοχής και αδυναμία συγκέντρωσης
Μετά από 12 ώρες δουλειάς, ε άνθρωπος είμαι κι εγώ

- Μειωμένη ανάγκη για ύπνο
Τικ


- Διογκωμένη αυτοεκτίμηση
Βάζω νέα Φαρίνα Γιώτη


- Χαμηλή κριτική ικανότητα
Χμμμ


- Άκριτη αύξηση των δαπανών για αγορές κ.λ.π
Είναι που περιμένω μπόνους


- Ασυνήθιστη συμπεριφορά κατά την τελευταία περίοδο
Τα τελευταία 32 χρόνια...


- Αυξημένη σεξουαλική δραστηριότητα
Δε φταίω εγώ, αυτοί με προκαλούν


- Κατάχρηση ουσιών (πχ. κοκαΐνη, αλκοόλ, ηρεμιστικά)
Η νικοτίνη πιάνεται?


- Παρορμητική ή επιθετική συμπεριφορά
Μονίμως


- Άρνηση του ασυνήθιστου χαρακτήρα της διάθεσης και συμπεριφοράς
define "ασυνήθιστο", παρακαλώ


Ετικέτες

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

κάτσε, γιατί έλειπα στο μάθημα της προσθεσης. Μόνο μέχρι το 10 μπορώ, και θέλω και το χρόνο μου.

Δεν αφήνεις το PC να πιάσεις το πιστολάκι; Έχεις αγώνα αύριο!

12/02/2006 6:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εμένα δεν με συμφέρει να μετρήσω γιατί θα πέσω κι εγώ στα λίθια
Μια χαρα εισαι αγαπη μου!

12/02/2006 8:38 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Οχι πουλακι μου,μην ανησυχεις...
Για καποια απο τα παραπανω κριτηρια στη δικη σου περιπτωση υπαρχει εκλυτικος παραγων-το αυριανο!
Αν ΔΕΝ ησουν σε υπομανια θα ηταν ανησυχητικο!
Αντε με τις ευχες μου:)

12/02/2006 11:01 μ.μ.  
Blogger Aurelia Aurita said...

Υ.Γ.
Η νικοτινη ΔΕΝ πιανεται
:)

12/02/2006 11:02 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μια χαρά είσαι... περδίκι ... άσε, λοιπόν, τα "υπό-" και τις "μανίες"... :)

12/03/2006 2:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε κορίτσι μου..δυο μέρες έλειψα!!!

12/04/2006 5:17 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Δεν είσαι!

12/08/2006 1:46 μ.μ.  
Blogger Lost said...

ντάξει ρε παιδιά, η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το τρενάκι του τρόμου. αυτό που δεν αντέχω είναι η φλαταδούρα!

12/09/2006 1:08 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker