Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Funny way to start a relationship

Έχω υπάρξει μεγάλη καριόλα, έχω κερατώσει, έχω πει χιλιάδες ψέματα, έχω κοιμηθεί με 3 διαφορετικούς άντρες την ίδια μέρα. Τι σου λέει αυτό για μένα?

Είμαι εγωίστρια, παρτάκιας, νωθρή, high maintenance bitch, ασταθής, θα απαντώ στα τηλεφωνήματά σου ανάλογα με τα φεγγάρια μου, θα χάνομαι απ΄τη ζωή σου χωρίς να μπω καν στον κόπο να δικαιολογηθώ.

Θα σου τρίψω στα μούτρα ό,τι άρρωστο έχω και δεν έχω. Θα σε τεστάρω. Θα σε πληγώσω. Θα σε απορρίψω. Θέλω να δω τις αντοχές σου. Θέλω να είμαι βέβαιη. Ότι μπορείς να μ΄αγαπήσεις, ακόμη και γι΄αυτά τα σκατά που κρύβω μέσα μου.

Αν αντέξεις τη δοκιμασία, θα σ΄αγαπήσω για πάντα.

Και τότε θα 'ρθει η σειρά σου. Να βγάλεις πάνω μου όλη την αηδία που μάζεψες όσο σε δοκίμαζα. Όλο το θυμό που νιώθεις για τον εαυτό σου επειδή δεν έφυγες όταν έπρεπε. Και θάμαστε ευτυχισμένοι, ο καθένας θα πάρει επιτέλους το σωστό του ρόλο. Εσύ θα με διώχνεις με κάθε τρόπο, θα με ταπεινώνεις, θα με εξευτελίζεις. Κι εγώ θα μένω γιατί είναι η σειρά μου να σε κερδίσω, γιατί πρέπει να σου αποδείξω με κάθε τρόπο ότι όλο αυτό ήταν ένα παιχνίδι που έπαιξα για να βεβαιωθώ ότι μπορείς να μ΄αγαπήσεις, ακόμη και γι΄αυτά τα σκατά που κρύβω μέσα μου.

Παντοτινά δική σου,
Lost

Ετικέτες

30 Comments:

Blogger happyland said...

Άποψή μου είναι πως κλείνεις λάθος.
Άλλωστε τι θα πει παντοτινά;

2/01/2007 12:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χαμένη,
το πιο φοβερό ποστ σου.

Το κείμενο 'τα σπάει'.

Να τον βρεις κοριτσάρα μου.
Θα τον βρεις, έννοια σου.

Πωπω, ίδια σκατά είμαστε.

Τι γονίδιο κι αυτό της απιστίας.
Ονειρεύομαι εκείνον που θα με κάνει να ξεχάσω το υπόλοιπο ανδρικό φύλο.

2/01/2007 1:09 π.μ.  
Blogger stefy said...

Καλά τα λες, θα τα κάνεις όμως;;

2/01/2007 2:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ποιο γονίδιο και μπούρδες ρε κορίτσια;
Τόσο ευφημισμός πια?

Lost, αφού θα τον έχεις ευνουχίσει πρώτα τον τύπο (οι δοκιμασίες που λες κ.λπ), σε τι νομίζεις ότι θα σου φανεί χρήσιμος;

2/01/2007 3:19 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οπως ειπε και η γρια στον Ζαρατουστρα

"Πηγαινεις σε γυναικες? Μην ξεχνας το μαστιγιο!"

2/01/2007 4:22 π.μ.  
Blogger kagelo said...

Αν θεωρήσουμε την ευτυχία (και) ως τη συνειδητοποιημένη "χαρά", το κειμενάκι θα μπορούσε να έφερε τον τίτλο "Αντι-ευτυχία"

2/01/2007 7:49 π.μ.  
Blogger B said...

Εγω λεω να τον ριξεις και απο τον 5ο οροφο για να δεις εαν αντεχει :>

2/01/2007 9:27 π.μ.  
Blogger alexis said...

γιατί τόσος σαδισμός/μαζοχισμός? πρέπει να υποφέρουν και οι δύο, να αηδιάσουν και να μισήσουν τον εαυτό τους και τον άλλο για να αγαπηθούν στο τέλος? αρρώστια...

2/01/2007 10:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ενας φιλος μου διαβασε το post και θελει να σε γνωρισει επειγόντως...
lol.

Η αληθεια ειναι οτι με προβληματισες. Σε μια σχεση, αρχικα, μπαινουμε για να περναμε καλα... Ποτε αποφασιζεις να περασεις τον αλλον απο ολα αυτα τα crash tests?

Και υστερα λες:
"Αν αντέξεις τη δοκιμασία, θα σ΄αγαπήσω για πάντα."
Οταν λες να αντεξει τη δοκιμασια; Να φερεται αναλογα; Να μην αντιδρα; Να συγχωρει; τι;
Και ποια απο τις παραπανω αντιδρασεις ειναι το εχεγγειο της αγαπης και οχι ας πουμε της αδιαφοριας ή του ωχαδερφισμου;

? ειμαι μακρια ε;
Χαιρετισμους!

2/01/2007 10:47 π.μ.  
Blogger suigenerisav said...

I love this game!
αλλά τωρα που το ξανασκέφτηκα,
βαριέμαι να το παίξω ..

2/01/2007 11:59 π.μ.  
Blogger allmylife said...

τώρα που εγώ διακρίνω έναν φόβο;;;

2/01/2007 12:07 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

και αφού το μέηλ σου δεν είναι στο προφίλ σου τι σκατά να κάνω;;;;;

το δικό μου είναι!

2/01/2007 1:33 μ.μ.  
Blogger Sofogreg said...

Μμμμμ. Τώρα που το ξανασκέφτομαι ρε συ lost, καλύτερα που είσαι χαμένη.
Μπορεί να συναντηθούμε, σε καμιά από τις άλλες ζωές μας...
Πα πα πα πα πα.
Σε μια δεύτερη σκέψη, ας συναντηθούμε μια φορά - είπα ΜΙΑ- για να μου διηγηθείς αυτό με τους 3 σε μια μέρα. Θα το κάνω μυθιστόρημα!

2/01/2007 1:55 μ.μ.  
Blogger Παράξενος said...

θα σου γράψω κάτι που μου είχες γράψει
_____________________________________

2/01/2007 2:36 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Καλημέρα!!!! Ιτσ ε λαβλι ντέι τουντέι κι εγώ κόβω το τσιγάρο. Ευχαριστώ για τα comments.
obviously ο καθένας "διάβασε" διαφορετικά το post. Επεξηγηματικά, δεν προτείνω τρόπο προσέγγισης των σχέσεων, η απιστία είναι πολύ χαμηλά στην vice list μου και δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον άλλο ή με γονίδιο, και τώρα που το σκέφτομαι βαριέμαι να εξηγώ.

@ pascal: θα σου τον στείλω να τον κάνεις ξανά άντρα
@ nick: τα σπάω!!!!!
@ luccia: για κάποιους αυτό που περιγράφω είναι το "καλά"
@ λιλένη: lostinblogger@hotmail.com
@ sofo: μουαχαχα, καλύτερα να μη συναντηθούμε ποτέ γιατί είμαι εθιστική ακόμη και με τη 1. Θα σου στείλω info by mail

2/01/2007 2:46 μ.μ.  
Blogger Lost said...

παράξενε-flatliner: τα σέβη μου.

2/01/2007 2:49 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

εντάξει!

εξηγήσου τώρα:

Πως κατάφερες να κοιμηθείς με τρεις άντρες την ίδια μέρα, από πόσες ώρες με τον καθένα και αν σου βγήκε από φυσικού σου ή πήρες και υπνωτικά;

2/01/2007 3:18 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ ναυαγός: τό 'πιασες!!!!
δεν είμαι πουτάνα, απλώς ναρκοληπτική

2/01/2007 3:28 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

eleniloukerienator@gmail.com

2/01/2007 5:43 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Όλε!

2/01/2007 10:22 μ.μ.  
Blogger annamaria said...

Τωρα αν εγω πω πως καπως ετσι ειναι οι σχεσεις??
Παντα ο ενας εχει ...αυτο που λεμε, το πανω χερι, αλλα οταν αλλαξουν οι ρολοι???
Τοτε τι???
Δε βγαινουν απωθημενα??
Το κειμενο σου το βρισκω υπεροχο!!

2/02/2007 5:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δηλαδη εσυ ουσιαστικα αγαπας οποιον καταφερνει να κανει αυτο που δε μπορεις εσυ: ν'αγαπησεις τη Lost. Κι αν δεν το καταφερει λες.. εεεε, δεν πειραζει. Τα τεστ μου φταινε, αν δεν τον εβαζα στη "διαδικασια" θα με αγαπιζε...

Ρε αγαπησε τον εαυτο σου λιγακι ρεεεεε!

2/02/2007 5:22 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Άμυνες βλέπω, οχυρώνεσαι, τίποτ΄ άλλο ;-) Been there!

2/02/2007 8:54 μ.μ.  
Blogger Σπιτόγατος said...

Λίγο αρρωστημένο δεν είναι όλο αυτό;

2/03/2007 10:38 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ Composition Doll: είναι το "'Όλε" πρέπον για μια DIVA όπως εσείς???? About last night: U rock babe

@ deadend mind: δεν ξέρω πού το πάω, ξέρω από πού το ξεκίνησα

@ ανναμαρία: πότε έτσι, πότε αλλιώς, καμιά φορά βαριέται κάποιος και την κάνει. Σ΄ευχαριστώ

@ paris loser: I'm a loser, babeeeee, so why don't you kill meeee

@ nosy: u got me there!

@ σπιτόγατος: ξέρω γω? εσύ τι λες?

2/04/2007 3:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνω μαζι σου..η ταπεινωσει ειναι μια μοναδα μετρησης της αγαπης.Το ευτυχες ειναι οτι δεν ειναι το μονο.

2/04/2007 4:32 π.μ.  
Blogger FuSmOKer said...

Κοίταξε 'lost' εάν σε όποιονδήποτε που γνωρίζεις είσαι ειλικρινής και του λες όλα αυτά, πολύ καλά κάνεις γιατί είσαι ειλικρινής. Εάν αυτός τώρα θέλει να μείνει ή να του δίνει είναι δικό του θέμα. Δεν κατακρίνω τίποτα και κανέναν. Ο καθένας ξέρει τι θέλει για εκείνον και κάνει ανάλογα τις επιλογές του.
Τα λες εξω από τα δόντια όμως και μου αρέσει.

2/04/2007 4:47 π.μ.  
Blogger Σπιτόγατος said...

Είναι πολύ αρρωστημένο...

2/04/2007 10:56 π.μ.  
Blogger Lost said...

@ troll: ταπείνωση? δεν είχα αυτό στο μυαλό μου, αλλά ΟΚ, ό,τι πείτε

@ fusmoker: το πρώτο κομμάτι έχω πολλά χρόνια να το πω. Το τελευταίο δεν το ήξερα μέχρι προσφάτως. Μερικές φορές χρειάζεται να κάνεις ένα βήμα παραπίσω για να δεις καθαρά.

@ σπιτόγατος:Ρ

2/04/2007 3:48 μ.μ.  
Blogger Γιώργος said...

θελω να τα π(ι)ουμε.το ενοω,αν κ οταν το δεις,απαντας με μειλ,κ βλεπουμε.

1/14/2008 6:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker