Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

Καμπούρα

Υπάρχει κάτι μέσα μου που όταν είμαι λυπημένη με κάνει να χαζογελάω, για να μην καταλάβουν οι άλλοι.
- Καλά φαίνεσαι.
- Καλά είμαι.
Δεν πέθανα. Δεν αρρώστησα. Δουλειά καλά. Έχουμε και εκπτώσεις. Σε λίγο θα ξεπουλήσω. Μπορεί και όχι.
Υπάρχει κάτι μέσα μου που δεν με αφήνει να φύγω. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν θα με περιμένει στο αεροδρόμιο. Καλύτερα εδώ, λοιπόν.

Η happy friend κάνει ταξίδια, ψάχνει να βρει ό,τι της λείπει εκεί έξω.
Εγώ ψάχνω να βρω -τι ψάχνω ακόμη, δεν ξέρω- μέσα μου. Κοιτώ συνεχώς τον αφαλό μου. Τελευταία έχω κάνει καμπούρα.

Ετικέτες

9 Comments:

Blogger stefy said...

Καμπούρα; Πάρα πολύ εύστοχο. Έτσι εξηγείται λοιπόν!!

1/30/2007 1:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Την έχω τη λύση στη καμπούρα σου.
Άλλα 567 'μπρίκια' μαζί μου.
Και πολλά διήμερα σαν αυτό που έρχεται, εγώ, εσύ και το σαραβαλάκι...

(ψιτ, κι οι γκόμενοι που θα βρούμε στον δρόμο μας)

1/30/2007 1:23 π.μ.  
Blogger M&M said...

Θα πρότεινα και μερικά Soutsou με μας αλλά από τις πολλές Σουηδίες θα μας την κλέψουν τη φίλη μας!! Μπουχαχα

ΥΓ. Καμπούρα?

1/30/2007 10:23 π.μ.  
Blogger alexis said...

η στάση του σώματος έχει σχέση με την ψυχολογία του ατόμου (αν δεν οφείλεται σε παθολογικά αίτια). ίσιωσε λοιπόν την πλάτη σου!

1/30/2007 12:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η ομφαλοσκόπησης δημιουργεί κύρτωση της άνω πλάτης. Νόμος :-PpPp

1/30/2007 4:04 μ.μ.  
Blogger Alkyoni said...

:) πρόσεξε μην σε μπερδέψει ο Darthiir και σε πάρει στο καραβάνι
χαμογέλα μου...

1/30/2007 6:18 μ.μ.  
Blogger Παράξενος said...

Λοιπόν πάρτο από φαση. Δεν ζεις για σένα. Ζεις για εμάς. Για να σε διαβάζουμε. Ανήκεις στο κοινό σου. Όλα τα άλλα ξέχνα τα.

1/30/2007 6:33 μ.μ.  
Blogger Adomiel said...

Συνυπογράφω το σχόλιο του Παράξενου...! ;-)

1/30/2007 8:11 μ.μ.  
Blogger happyland said...

Την επόμενη φορά θα σε πάρω μαζί μου.
Βέβαια δεν μπορώ να σου υποσχεθώ πως θα βρούμε αυτό που μας λείπει...αλλά αυτό φαντάζομαι το γνωρίζεις ήδη!!!

2/01/2007 12:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker