Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007

Πίπες

Η Lost θα εκτελέσει ένα πρόγραμμα με βαθμο δυσκολίας 5.5, με σιδεράκια, σύρμα πλεγμένο κάτω από το σύρμα, σύρμα πάνω σύρμα κάτω παίζω εγώ το μπαγλαμά, 4 συνολικά άγκιστρα να πληγώνουν χείλη και μαλακά μόρια στόματος και 1 λαστιχάκι να τραβά την άνω γνάθο κοντά στην κάτω γνάθο!

Και ναι, κυρίες και κύριοι, τα καταφέρνει, κλαπ, κλαπ, κλαπ, ενθουσιασμός στην κερκίδα, θα πάρει άραγε το δεκάρι? Και ναι, παίρνει το δεκάρι και μαζί μια πρόταση από το τσίρκο Μεντράνο για να εμφανίζεται δίπλα στη γυναίκα με το μούσι και τον άντρα γοργόνα, με τα 4 βυζιά και την πολυκυστική ακμή στην ουρά.

Πονάααααααααω

Ετικέτες

22 Comments:

Blogger margarita said...

ψιτ
είναι αυτό που φαντάζομαι??
βγήκαν?
;O

2/09/2007 10:02 π.μ.  
Blogger M&M said...

Και όμως σε καταλαβαίνω!!!
Και γω πονάααααααααω!!!!!!

2/09/2007 10:16 π.μ.  
Blogger Adomiel said...

Καλά πόσο τυχερή μπορεί να είσαι; προσφέρομαι εθελοντικά να σου περνάω τα λαστιχάκια στα άγκιστρα της μάσκας του Χάνιμπαλ Λέκτερ... αλλά πρώτα θα ορκιστείς ότι θα αρχίσεις τις φωνές μετά τα πρώτα πέντε που θα μου ξεφύγουν και θα καταπιείς...! :-p

Όχι σαν κάτι άλλες που με κοιτάνε με τρόμο και τσινάνε από το πρώτο...! ;-)

Καλημέρα...

2/09/2007 10:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...σε συνέχεια του προηγούμενου: πλέον θα βλέπω το blog τακτικά.

Έχω βάλει κι εγώ μάσκα χάνιμπαλ λέκτερ (όμως τα δόντια μου εξακολουθούν να είναι κάπως σαν του κουνελιού, αλλά δε βαριέσαι)και καταλαβαίνω τον πόνο σου. Κουράγιο.

2/09/2007 11:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ta ebales? ta ebgales? tha ta baleis? h kataferes kati parolo pou uparxoun auta? diavazontas to keimeno sou nomiza oti TO' xa diavazontas ta comments to' xasa.. diafwtise me please...

2/09/2007 11:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εγώ πονάω... απ' τα γέλια!!!! :-ppppp

2/09/2007 12:59 μ.μ.  
Blogger Ναυαγός said...

δάγκωσε το γιατρό!

2/09/2007 3:18 μ.μ.  
Blogger stefy said...

Ωχ, περαστικούλια βρε.
:))

2/09/2007 4:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πίπες με σιδεράκια;

Μπρρρρρ....τρέμω και στη σκέψω μόνο!

(συμπάσχω παρόλα αυτά)

2/09/2007 4:31 μ.μ.  
Blogger FuSmOKer said...

Τώρα και εγώ δεν καταλάβαίνω ας πούμε.
Θα βάλεις σιδεράκια?
Ή τα εβγαλες τα σιδεράκια?
Αν πονάς τόσο παίζουν ένα κάρο φάρμακα και άλλα τόσα κοκτέιλ που μπορώ να σου προτείνω και δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα
Αν τα έχεις βγάλει (το οποίο εύχομαι) και πάλι τότε αγνόησε αυτά που λέω.
Αν πάλι δεν μιλάς για σιδεράκια απλά είμαι για άλλη μια φορά εκτός θέματος :-)

2/09/2007 6:44 μ.μ.  
Blogger allmylife said...

"άχαστη σε κόβω"

θα πάρεις το δεκάρι ΚΕΚΑΙΤΕ

(κεφάλι και τέρμα)


λεξιλόγιο δανεισμένο από 2 υποκοσμιακούς τύπους που γνωρίζω....

2/09/2007 9:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στο φανταστικό αυτό τσίρκο,εγώ θα ποιράζω τα ποπκορν. Κάτι σα λουλουδού σε ταινία του Τιμ Μπάρτον.
Άσχετο - γιατί είμαι κι εγώ addictive personality - αλλά ο πόνος σου ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ με τον δικό μου. Ένα θα σου πω. Πέρασα έξω απ'το Sutsu και το μάτι μου συνέλαβε κι απόψε τον έρωτα της ζωής μου (fuck it, της ζωής όλων).. Γιατί είναι ο θεός τόσο άδικος και είρων?????

Είρων man, διαφώτισέ με. Please.

Ματς μουτς Lostara μου.

2/09/2007 10:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ουπς. Το "μοιράζω" έγινε ανορθόγραφο "πειράζω". Διάβασε μοιράζω. Τά 'χω παίξει.

2/09/2007 10:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ωχ.. και πόσο κρατάει αυτό το πράγμα; πίκρα ρε λοστούλα..
τα τσίρκα δεν τα χωνεύω, να την απορρίψεις την πρόταση.

2/09/2007 11:17 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

@ margarita: ψιτ, με καλή παρέα τσακίζω και πτηνό στα κάρβουνα ;) thanks, thanks and thanks again

@ collateral: πονάνε βρε τα παλικάρια???

@ adomiel: είστε sm fan (ανεμιστήρας)? είστε βοηθός ορθοντικού? in any case, είστε όλο εκπλήξεις!

@ τεφάλ: υπερβάλλεις, απλώς προσθέτουν πόντους στη γοητεία σου!

@ μα για ποια με περάσατε???? να συζητώ για πίπες με τον κάθε ανώνυμο, τσ τσ τσ

@ serenity: εύγε φίλη μου, όχι μόνο έχεις χιούμορ, γυμνάζεις και τους κοιλιακούς σου μετά τις αμαρτίες της τσικνοπέμπτης

@ ναυαγός: ένα δάγκωμα δεν είναι τίποτα μπροστά στα αργά, επώδυνα βασανιστηρια που σκέφτομαι ότι του κάνω

@ στέφυ: ευχαριστώ, γλυκάκι

@ μπαμπάκης: ααα, δεν έχετε δίκιο εδώ, τα σιδεράκια είναι απ΄την έξω μεριά, για σκεφτείτε το λίγο :))

@ fusmoker: χαχαχαχα, αν έχει ένα καλό αυτό το blog είναι ότι παραμένει ανοιχτό σε προσωπικές ερμηνείες :)

@ λιλένη: άσε παιδί μου τις ξένες γλώσσες και απάντα κανένα email :)))

@ μιζ βου: ποιος θεός και ποιος έρωτας??? Άμα έρθω εκεί θα σε πιάσω απ΄το μαλλί. μην περιμένεις ενισχύσεις από είρων μαν, έρχεται όποτε του καπνίσει, δηλαδή 1-2 φορές το μήνα

@ deadend mind: 120 και σήμερα!!! είναι κρίμα να χαθεί τόσο ταλέντο, λέω να την πάρω τη θέση ;)))

2/10/2007 12:25 π.μ.  
Blogger Sofogreg said...

Τουλάχιστον να πεις Χονολουλού, γιατί αν πεις Ταγκανίκα, γάμα τα.

2/10/2007 2:58 π.μ.  
Blogger nosyparker said...

Εγώ πάλι διαβάζοντας το κέιμενο, μόνο σε σιδεράκια δεν πήγε οτ μυαλό μου. Καλά πρέπει να είμαι σε πολύ σουρεάλ κατάσταση. :-/

ΥΓ Μέχρι ποια ηλικία φοράνε σιδεράκια καλέ;

2/10/2007 9:16 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ sofogreg: μα... όλα τα ξέρετε επιτέλους????

@ nosy: όχι, πες πού πήγες το μυαλό σου, είμαι περίεργη να μάθω. αν ντρέπεσαι εδώ, στείλε mail.
ΥΓ. όσο υπάρχουν δόντια...

2/10/2007 9:33 μ.μ.  
Blogger B said...

Με βαση ολα τα σχολια...
Βγηκαν (τα δοντια; οι φρονιμητες; τα σιδερακια;)ή την ωρα που φοραγες τα σιδερακια σου δαγκωσες το γιατρο ενω του επαιρνες πι(τ)α.
I dont get it.

2/10/2007 10:00 μ.μ.  
Blogger Lost said...

@ brokenlink: διπλή, με απ΄όλα, ξέχασα ότι είναι αλλεργικός στο κρεμμύδι και τρέχαμε βραδιάτικο στα επείγοντα. Καλύτερα τώρα? :-ρ

2/10/2007 11:03 μ.μ.  
Blogger STATLER-WALDORF said...

Από μ’ένα πάντως παίρνεις 10΄!!!Νομιζω ότι για την προσπάθεια και μόνο αλλά και για το θάρρος που έδειξες το αξίζεις….

2/14/2007 5:48 μ.μ.  
Blogger Lost said...

Σ΄έναν κόσμο που κρίνει εκ του αποτελέσματος, η φωνή ενός αναγνώστη που επιβραβεύει την προσπάθεια είναι βάλσαμο. Statler, σ΄ευχαριστώ

2/15/2007 1:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker